Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Тодорова, С. М. | ua |
dc.contributor.author | Шевченко, Г. А. | ua |
dc.contributor.author | Шевченко, В. Г. | ua |
dc.date.accessioned | 2023-05-29T06:41:17Z | |
dc.date.available | 2023-05-29T06:41:17Z | |
dc.date.issued | 2023 | |
dc.identifier.citation | Тодорова С. М. Сучасні інноваційні методологічні засади викладання у вищій школі / С. М. Тодорова, Г. А. Шевченко, В. Г. Шевченко // Забезпечення якості вищої освіти: V Всеукр. наук.-метод. конф., 12–14 квітня 2023, Одеса: матер. – Одеса: ОНТУ, 2023. – С. 70–71. | uk_UA |
dc.identifier.uri | https://repo.odmu.edu.ua:443/xmlui/handle/123456789/12918 | |
dc.description.abstract | В сучасній українській системі вищої освіти наразі відбуваються глибинні зміни, котрі породжені мінливістю та викликами нашого часу. У зв’язку з цим, педагогічні інновації спрямовані на модернізацію системи освіти та впровадження найновіших технологій. Тому метою нашої роботи є детальна характеристика сутності деяких методологічних і теоретичних підходів в інноваційній сфері освітнього процесу у закладах вищої освіти. Система сучасної освіти одним із значимих своїх завдань вважає виховання у студентів такої якості як «соціальна конкурентоспроможність». Елементами даного феномену, на наш погляд, є: соціальна мобільність, бажання постійно підвищувати свій рівень знань, застосовувати інновації у своїй роботі. Тому викладач, будучи компетентним, повинен будувати моделі паритетних відносин і соціального партнерства, тобто брати на себе ряд функцій, у тому числі функції організатора, методиста, психолога, управлінця, педагога та ін. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | en |
dc.subject | інноваційні засади викладання | uk_UA |
dc.subject | вища школа | uk_UA |
dc.subject | модернізація системи освіти | uk_UA |
dc.subject | впровадження найновіших технологій | uk_UA |
dc.title | Сучасні інноваційні методологічні засади викладання у вищій школі | uk_UA |
dc.type | Article | en |