Короткий опис (реферат):
В сучасній українській системі вищої освіти наразі відбуваються глибинні зміни, котрі породжені мінливістю та викликами нашого часу. У
зв’язку з цим, педагогічні інновації спрямовані на модернізацію системи
освіти та впровадження найновіших технологій. Тому метою нашої роботи є
детальна характеристика сутності деяких методологічних і теоретичних підходів в інноваційній сфері освітнього процесу у закладах вищої освіти.
Система сучасної освіти одним із значимих своїх завдань вважає виховання у студентів такої якості як «соціальна конкурентоспроможність». Елементами даного феномену, на наш погляд, є: соціальна мобільність, бажання
постійно підвищувати свій рівень знань, застосовувати інновації у своїй роботі. Тому викладач, будучи компетентним, повинен будувати моделі паритетних відносин і соціального партнерства, тобто брати на себе ряд функцій,
у тому числі функції організатора, методиста, психолога, управлінця, педагога та ін.