Роль зворотного зв’язку у процесі управління організаціє

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Борщ, В. І. uk
dc.contributor.author Вашковська, М. С. uk
dc.date.accessioned 2023-05-12T10:24:12Z
dc.date.available 2023-05-12T10:24:12Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.citation Борщ В. І., Вашковська М. С. Роль зворотного зв’язку у процесі управління організаціє // Scientific Collection «InterConf», (66): with the Proceedings of the 9th International Scientific and Practical Conference «Challenges in Science of Nowadays» (July 16-18, 2021). Washington, USA: EnDeavours Publisher, 2021.P. 350–351. uk_UA
dc.identifier.uri https://repo.odmu.edu.ua:443/xmlui/handle/123456789/12784
dc.description.abstract Організація – це складна структура, що складається із співробітників, які працюють у різних структурних відділах. У кожного з них різні ролі, обов’язки і здатність приймати рішення. Однак всі вони працюють для досягнення загальної мети і завдань, які мають спільну спрямованість. Отже, існує необхідність злагодженої роботи персоналу, яку можна порівняти з єдиним механізмом або організмом. Окрім інших умов, для досягнення такої діяльності є необхідною наявність якісної системи зворотного зв’язку між співробітниками організації, що знаходяться на різних ієрархічних рівнях організаційної структури. uk_UA
dc.language.iso uk en
dc.title Роль зворотного зв’язку у процесі управління організаціє uk_UA
dc.type Article en


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних зібраннях

Показати скорочений опис матеріалу