Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Цевух, Ю. | ua |
dc.contributor.author | Цевух, Л. | ua |
dc.date.accessioned | 2023-04-27T06:16:32Z | |
dc.date.available | 2023-04-27T06:16:32Z | |
dc.date.issued | 2022 | |
dc.identifier.citation | Цевух Ю. Сучасне дистанційне навчання: проблеми та перспективи / Ю. Цевух, Л. Цевух // Південноукраїнські наукові студії: V Всеукр. наук.-практ. конф. студентів та молодих вчених із міжнар. участю, 14–15 грудня 2022 р., м. Одеса: програма та матер. виступів учасників. – Одеса, 2022. – С. 169–174. | uk_UA |
dc.identifier.uri | https://repo.odmu.edu.ua:443/xmlui/handle/123456789/12639 | |
dc.description.abstract | Дистанційне навчання змінило умови і реалії звичного устрою освітнього процесу: відсутній єдиний фізичний простір, де б знаходились студенти і викладачі. Навпаки, кожен має можливість підключитись до заняття, знаходячись у різних місцях, що формує єдиний віртуальний простір. За нових умов, постають і нові питання: яким чином викладати матеріал, пояснювати завдання, заохочувати, мотивувати і, головне, контролювати засвоєння матеріалу і робити висновки про успішність студентів? Такі умови спричинили нові виклики і завдання як перед усією системою вищої освіти, так і і перед кожним викладачем, зокрема. Опинившись у незвичних умовах праці, викладачам доводиться переосмислювати та модифікувати існуючі та давно знайомі підходи до освітнього процесу. У зв’язку з впровадженням дистанційного навчання, вважається доцільним проведення поглибленого аналізу проблем навчання та мотивація студентів ВНЗ в сучасних умовах. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | en |
dc.subject | дистанційне навчання | uk_UA |
dc.subject | єдиний віртуальний простір | uk_UA |
dc.subject | система вищої освіти | uk_UA |
dc.subject | мультимедійні демонстрації | uk_UA |
dc.title | Сучасне дистанційне навчання: проблеми та перспективи | uk_UA |
dc.type | Article | en |