Короткий опис (реферат):
Дистанційне навчання змінило умови і реалії звичного устрою освітнього
процесу: відсутній єдиний фізичний простір, де б знаходились студенти і
викладачі. Навпаки, кожен має можливість підключитись до заняття,
знаходячись у різних місцях, що формує єдиний віртуальний простір. За нових
умов, постають і нові питання: яким чином викладати матеріал, пояснювати
завдання, заохочувати, мотивувати і, головне, контролювати засвоєння
матеріалу і робити висновки про успішність студентів? Такі умови спричинили
нові виклики і завдання як перед усією системою вищої освіти, так і і перед
кожним викладачем, зокрема. Опинившись у незвичних умовах праці,
викладачам доводиться переосмислювати та модифікувати існуючі та давно
знайомі підходи до освітнього процесу. У зв’язку з впровадженням
дистанційного навчання, вважається доцільним проведення поглибленого
аналізу проблем навчання та мотивація студентів ВНЗ в сучасних умовах.