Особливості організації навчального процесу здобувачів вищої освіти і лікарів-інтернів за фахом «Внутрішні хвороби» під час запровадження військового стану в Україні

Show simple item record

dc.contributor.author Волянська, В. С. ua
dc.contributor.author Прокопчук, Ю. В. ua
dc.contributor.author Серафімова, Е. В. ua
dc.contributor.author Загородня, Л. І. ua
dc.contributor.author Ямілова, Т. М. ua
dc.date.accessioned 2023-04-17T06:46:56Z
dc.date.available 2023-04-17T06:46:56Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.citation Особливості організації навчального процесу здобувачів вищої освіти і лікарів-інтернів за фахом «Внутрішні хвороби» під час запровадження військового стану в Україні / В. С. Волянська, Ю. В. Прокопчук, Е. В. Серафімова та ін. // Вісник науки та освіти. – 2023. – № 3 (9). – С. 344–351. uk_UA
dc.identifier.uri https://repo.odmu.edu.ua:443/xmlui/handle/123456789/12520
dc.description.abstract У статті представлені сучасні підходи та особливості викладання здобувачам вищої освіти шостого курсу та лікарям-інтернам за фахом «Внутрішня медицина» під час запровадження військового стану в Україні та з переходом на дистанційне навчання. Застосування інноваційних засобів, мультимедійних технологій, модулювання клінічної ситуації, більш детальне спілкування дозволяє майбутнім лікарям отримувати необхідні знання на практичні навички згідно робочої програми. Підвищення якості професійної підготовки здобувачам вищої освіти відповідно до світових і загальноєвропейських стандартів відбувається з метою посилення конкурентоспроможності вітчизняної вищої медичної освіти, оптимізації умов для міжнародної мобільності здобувачам вищої освіти-медиків і розширення можливостей українських медичних фахівців на вітчизняному та міжнародному ринку. На протязі останніх двох років з початком введення карантинних обмежень, спричинених коронавірусною інфекцією, з переходом системи вищої медичної освіти на інтерактивний рівень дистанційного навчання, в Одеському національному медичному університеті застосовуються різноманітні методи активного викладання та методів оцінки засвоєного матеріалу, а саме: ділові та рольові ігри, тренінги, кейс-технології, засновані на комплектуванні наборів (кейсів) мультимедійних навчальнометодичних матеріалів тощо. Дистанційне навчання в надзвичайних умовах дозволяє не зупиняти навчальний процес, надає здобувачам вищої освіти можливість освоїти освітню програму безпосередньо за місцем проживання (або тимчасового безпечного перебування) зручним для них способом. Від рівня підготовки майбутніх лікарів залежить якість надання медичної допомоги населенню країни. Формування якісного фахівця в умовах воєнного стану – виклик сьогодення, який потребує від кожного з нас максимальної активізації своїх професійних і людських якостей. uk_UA
dc.description.abstract The article presents modern approaches and peculiarities of teaching to students of the sixth year of higher education and interns in the specialty "Internal Medicine" during the introduction of martial law in Ukraine and with the transition to distance learning. The use of innovative tools, multimedia technologies, modulation of the clinical situation, more detailed communication allows future doctors to acquire the necessary knowledge for practical skills according to the work program. Improving the quality of professional training for higher education students in accordance with global and pan-European standards is aimed at strengthening the competitiveness of domestic higher medical education, optimizing the conditions for international mobility of medical higher education students, and expanding the opportunities of Ukrainian medical specialists on the domestic and international market. During the last two years, with the beginning of the introduction of quarantine restrictions caused by the coronavirus infection, with the transition of the higher medical education system to the interactive level of distance learning, various methods of active teaching and methods of evaluating the learned material are used at the Odesa National Medical University, namely: business and role-playing games , trainings, case technologies, based on the completion of sets (cases) of multimedia educational and methodological materials, etc. Distance learning in emergency conditions allows not to stop the educational process, gives higher education students the opportunity to master the educational program directly at their place of residence (or temporary safe stay) in a way convenient for them. The quality of providing medical care to the country's population depends on the level of training of future doctors. The formation of a highquality specialist in the conditions of martial law is a challenge of the present, which requires each of us to maximize the activation of our professional and human qualities. en
dc.language.iso uk en
dc.subject Внутрішня медицина uk_UA
dc.subject дистанційне навчання uk_UA
dc.subject інноваційні технології uk_UA
dc.subject здобувачі вищої освіти uk_UA
dc.subject Internal medicine en
dc.subject distance learning en
dc.subject innovative technologies en
dc.subject students of higher education en
dc.title Особливості організації навчального процесу здобувачів вищої освіти і лікарів-інтернів за фахом «Внутрішні хвороби» під час запровадження військового стану в Україні uk_UA
dc.title.alternative Features of the organization of the educational process of higher education acquires and intern doctors in the specialty of "Internal diseases" during the implementation of marital state in Ukraine en
dc.type Article en


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account