Аналіз дистанційних платформ для навчання і саморозвитку здобувачів вищої освіти в контексті воєнних реалій

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Корильчук, Н. І. uk_UA
dc.contributor.author Первак, М. П. uk_UA
dc.contributor.author Чернова, Т. Ю. ua
dc.date.accessioned 2023-04-05T06:04:10Z
dc.date.available 2023-04-05T06:04:10Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.citation Корильчук Н. І. Аналіз дистанційних платформ для навчання і саморозвитку здобувачів вищої освіти в контексті воєнних реалій / Н. І. Корильчук, М. П. Первак, Т. Ю. Чернова // Академічні візії. – 2023. – № 15. – С. 1–9. uk_UA
dc.identifier.uri https://repo.odmu.edu.ua:443/xmlui/handle/123456789/12394
dc.description.abstract Представлена стаття відображає результати аналізу дистанційних платформ для навчання та саморозвитку студентів ЗВО у контексті військових реалій. Зазначено, що в умовах повномасштабного вторгнення російської федерації в Україну система освіти зазнала серйозних змін. У таких умовах найважливішим питанням стало невідкладне впровадження ефективних рішень, які б уможливили реалізацію процесів дистанційного навчання та саморозвитку з урахуванням індивідуальних потреб здобувачів освіти. Встановлено, що основним принципом дистанційного навчання є інтерактивна взаємодія під час навчального процесу, яка дає студентам можливість розвивати власну думку, а також постійна консультативна підтримка в процесі навчання. Окрім того, дистанційне навчання дозволяє навчатися на відстані та одночасно спілкуватися з науковцями навіть з інших університетів та країн. Розглянуто поняття платформи дистанційного навчання. Встановлено, що платформи дистанційного навчання можуть мати багато переваг при інтеграції в університетські та аспірантські програми. Дистанційне навчання, організоване з використанням сучасних цифрових онлайн‐інструментів, створює всі умови для проведення занять, перетворюючи навчання здобувачів освіти на захоплюючий процес, без втрати якості освіти. Здійснено огляд сучасних платформ дистанційного навчання для навчання та саморозвитку здобувачів вищої освіти, які дозволяють суттєво підвищити ефективність навчального процесу як денної, так і заочної форми навчання. Проведено аналіз дистанційних платформ для навчання, якими користуються студенти вітчизняних університетів, у контексті військових реалій. uk_UA
dc.description.abstract The presented article reflects the results of the analysis of remote platforms for learning and self‐development of higher education students in the context of military realities. It is noted that in the conditions of the full‐scale invasion of the Russian Federation into Ukraine, the education system has undergone serious changes. In such conditions, the most important issue has become the urgent implementation of effective solutions that would enable the implementation of distance learning and self‐development processes taking into account the individual needs of education seekers. It has been established that the main principle of distance learning is interactive interaction during the learning process, which gives students the opportunity to develop their own opinion, as well as constant advisory support in the learning process. In addition, distance learning allows you to study at a distance and simultaneously communicate with scientists even from other universities and countries. The concept of distance learning platform is considered. It has been established that distance learning platforms can have many advantages when integrated into university and graduate programs. Distance learning, organized using modern digital online tools, creates all the conditions for conducting classes, turning education seekers into an exciting process, without losing the quality of education. A review of modern distance learning platforms for training and self‐development of higher education seekers, which allow to significantly increase the effectiveness of the educational process in both full‐time and part‐time forms of education, was carried out. An analysis of distance learning platforms used by students of domestic universities in the context of military realities has been carried out. en
dc.language.iso uk en
dc.subject навчання uk_UA
dc.subject освітній процес uk_UA
dc.subject воєнний стан uk_UA
dc.subject російсько‐українська війна uk_UA
dc.subject дистанційна освіта uk_UA
dc.subject e‐Learning uk_UA
dc.subject дистанційні платформи uk_UA
dc.subject дистанційні платформи для навчання і саморозвитку uk_UA
dc.subject індивідуальні потреби uk_UA
dc.subject навчальна програма uk_UA
dc.subject training en
dc.subject educational process en
dc.subject martial law en
dc.subject Russian‐Ukrainian war en
dc.subject distance education en
dc.subject e‐Learning en
dc.subject distance platforms en
dc.subject distance platforms for training and self‐ development en
dc.subject individual needs en
dc.subject curriculum en
dc.title Аналіз дистанційних платформ для навчання і саморозвитку здобувачів вищої освіти в контексті воєнних реалій uk_UA
dc.title.alternative Analysis of remote platforms for learning and self‐development of higher education seekers in the context of military realities en
dc.type Article en


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних зібраннях

Показати скорочений опис матеріалу