Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Корильчук, Н. І. | uk_UA |
dc.contributor.author | Первак, М. П. | uk_UA |
dc.contributor.author | Чернова, Т. Ю. | ua |
dc.date.accessioned | 2023-04-05T06:04:10Z | |
dc.date.available | 2023-04-05T06:04:10Z | |
dc.date.issued | 2023 | |
dc.identifier.citation | Корильчук Н. І. Аналіз дистанційних платформ для навчання і саморозвитку здобувачів вищої освіти в контексті воєнних реалій / Н. І. Корильчук, М. П. Первак, Т. Ю. Чернова // Академічні візії. – 2023. – № 15. – С. 1–9. | uk_UA |
dc.identifier.uri | https://repo.odmu.edu.ua:443/xmlui/handle/123456789/12394 | |
dc.description.abstract | Представлена стаття відображає результати аналізу дистанційних платформ для навчання та саморозвитку студентів ЗВО у контексті військових реалій. Зазначено, що в умовах повномасштабного вторгнення російської федерації в Україну система освіти зазнала серйозних змін. У таких умовах найважливішим питанням стало невідкладне впровадження ефективних рішень, які б уможливили реалізацію процесів дистанційного навчання та саморозвитку з урахуванням індивідуальних потреб здобувачів освіти. Встановлено, що основним принципом дистанційного навчання є інтерактивна взаємодія під час навчального процесу, яка дає студентам можливість розвивати власну думку, а також постійна консультативна підтримка в процесі навчання. Окрім того, дистанційне навчання дозволяє навчатися на відстані та одночасно спілкуватися з науковцями навіть з інших університетів та країн. Розглянуто поняття платформи дистанційного навчання. Встановлено, що платформи дистанційного навчання можуть мати багато переваг при інтеграції в університетські та аспірантські програми. Дистанційне навчання, організоване з використанням сучасних цифрових онлайн‐інструментів, створює всі умови для проведення занять, перетворюючи навчання здобувачів освіти на захоплюючий процес, без втрати якості освіти. Здійснено огляд сучасних платформ дистанційного навчання для навчання та саморозвитку здобувачів вищої освіти, які дозволяють суттєво підвищити ефективність навчального процесу як денної, так і заочної форми навчання. Проведено аналіз дистанційних платформ для навчання, якими користуються студенти вітчизняних університетів, у контексті військових реалій. | uk_UA |
dc.description.abstract | The presented article reflects the results of the analysis of remote platforms for learning and self‐development of higher education students in the context of military realities. It is noted that in the conditions of the full‐scale invasion of the Russian Federation into Ukraine, the education system has undergone serious changes. In such conditions, the most important issue has become the urgent implementation of effective solutions that would enable the implementation of distance learning and self‐development processes taking into account the individual needs of education seekers. It has been established that the main principle of distance learning is interactive interaction during the learning process, which gives students the opportunity to develop their own opinion, as well as constant advisory support in the learning process. In addition, distance learning allows you to study at a distance and simultaneously communicate with scientists even from other universities and countries. The concept of distance learning platform is considered. It has been established that distance learning platforms can have many advantages when integrated into university and graduate programs. Distance learning, organized using modern digital online tools, creates all the conditions for conducting classes, turning education seekers into an exciting process, without losing the quality of education. A review of modern distance learning platforms for training and self‐development of higher education seekers, which allow to significantly increase the effectiveness of the educational process in both full‐time and part‐time forms of education, was carried out. An analysis of distance learning platforms used by students of domestic universities in the context of military realities has been carried out. | en |
dc.language.iso | uk | en |
dc.subject | навчання | uk_UA |
dc.subject | освітній процес | uk_UA |
dc.subject | воєнний стан | uk_UA |
dc.subject | російсько‐українська війна | uk_UA |
dc.subject | дистанційна освіта | uk_UA |
dc.subject | e‐Learning | uk_UA |
dc.subject | дистанційні платформи | uk_UA |
dc.subject | дистанційні платформи для навчання і саморозвитку | uk_UA |
dc.subject | індивідуальні потреби | uk_UA |
dc.subject | навчальна програма | uk_UA |
dc.subject | training | en |
dc.subject | educational process | en |
dc.subject | martial law | en |
dc.subject | Russian‐Ukrainian war | en |
dc.subject | distance education | en |
dc.subject | e‐Learning | en |
dc.subject | distance platforms | en |
dc.subject | distance platforms for training and self‐ development | en |
dc.subject | individual needs | en |
dc.subject | curriculum | en |
dc.title | Аналіз дистанційних платформ для навчання і саморозвитку здобувачів вищої освіти в контексті воєнних реалій | uk_UA |
dc.title.alternative | Analysis of remote platforms for learning and self‐development of higher education seekers in the context of military realities | en |
dc.type | Article | en |