Концепція холістично-орієнтованого управління маркетинговою діяльністю будівельних підприємств

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Селезньова, О. О. uk_UA
dc.contributor.author Рудінська, О. В. uk_UA
dc.contributor.author Seleznova, O. О. en
dc.contributor.author Rudinska, O. V. en
dc.contributor.author Селезнева, А. А. ru
dc.contributor.author Рудинская, А. В. ru
dc.date.accessioned 2023-03-13T14:15:27Z
dc.date.available 2023-03-13T14:15:27Z
dc.date.issued 2018
dc.identifier.citation Селезньова О. О. Концепція холістично-орієнтованого управління маркетинговою діяльністю будівельних підприємств / О. О. Селезньова, О. В. Рудінська // Бізнес-навігатор. – 2018. – № 1–1 (44). – С. 180–184. uk_UA
dc.identifier.uri https://repo.odmu.edu.ua:443/xmlui/handle/123456789/12223
dc.description.abstract У статті наведено відмінні риси управління маркетинговою діяльністю будівельних підприємств. Розроблено та обґрунтовано концепцію холістично-орієнтованого управління маркетинговою діяльністю будівельних підприємств. Розкрито основні складники та сутність холістично-орієнтованого управління маркетинговою діяльністю будівельних підприємств. Наведено базові принципи та функції управління маркетинговою діяльністю будівельних підприємств. Визначено дві іпостасі маркетингової діяльності будівельних підприємств. uk_UA
dc.description.abstract In the work there have been presented distinctive features of the management of the marketing activity of the construction enterprises. There have been developed and proved the concept of the holistic-oriented management of the marketing activity of the construction enterprises. There have been revealed the main components and the essence of the holistic-oriented management of the marketing activity of the construction enterprises. There have been determined two hypostases of the marketing activity of the construction enterprises. en
dc.description.abstract В статье приведены отличительные особенности управления маркетинговой деятельностью строительных предприятий. Разработана и обоснована концепция холистическиориентированного управления маркетинговой деятельностью строительных предприятий. Раскрыты основные составляющие и сущность холистически-ориентированного управления маркетинговой деятельностью строительных предприятий. Приведены базовые принципы и функции управления маркетинговой деятельностью строительных предприятий. Определены две ипостаси маркетинговой деятельности строительных предприятий. ru
dc.language.iso uk en
dc.subject будівництво uk_UA
dc.subject будівельне підприємство uk_UA
dc.subject функції управління uk_UA
dc.subject комплекс маркетингу uk_UA
dc.subject холістично-орієнтоване управління маркетинговою діяльністю uk_UA
dc.subject construction en
dc.subject construction enterprise en
dc.subject functions of management en
dc.subject complex of marketing en
dc.subject holistic and directional management of the marketing activity en
dc.subject строительство ru
dc.subject строительное предприятие ru
dc.subject функции управления ru
dc.subject комплекс маркетинга ru
dc.subject холистически-ориентированное управление маркетинговой деятельностью ru
dc.title Концепція холістично-орієнтованого управління маркетинговою діяльністю будівельних підприємств uk_UA
dc.title.alternative Тhe concept of the holistic-oriented management of the marketing activity of the construction enterprises en
dc.title.alternative Концепция холистически-ориентированного управления маркетинговой деятельностью строительных предприятий ru
dc.type Article en


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних зібраннях

Показати скорочений опис матеріалу