Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Вишницька, І. В. | uk |
dc.contributor.author | Образенко, М. С. | uk |
dc.contributor.author | Александрова, О. О. | uk |
dc.date.accessioned | 2021-09-09T08:46:18Z | |
dc.date.available | 2021-09-09T08:46:18Z | |
dc.date.issued | 2021 | |
dc.identifier.citation | Вишницька І. В., Образенко М. С., Александрова О. О. Истанційна післядипломна освіта фахівців фармацевтичної галузі // Фармацевтична наука та практика: проблеми, досягнення, Ф 24 перспективи розвитку: матер. ІІІ наук.-практ. інтернет-конф. з міжнар. участю, м. Харків, 15-16 квіт. 2021 р. / ред. кол. : Л. В. Галій та ін. Х. : НФаУ, 2021. С. 414. | uk_UA |
dc.identifier.uri | https://repo.odmu.edu.ua:443/xmlui/handle/123456789/9997 | |
dc.description.abstract | Метою нашого дослідження було встановити позитивні та негативні сторони дистанційного післядипломного навчання фармацевтичних фахівців. Позитивними сторонами дистанційного навчання є економія часу і коштів на проведення занять (не має потреби витрат на оренду приміщень, поїздки до місця навчання тощо), проведення навчання великої кількості курсантів одночасно; забезпечення відео-, аудіо- записами лекцій та семінарів, практичні завдання з методичними рекомендаціями, відкритий доступ до електронної бібліотеки тощо, самостійне вивчення у зручний час, можливість постійної взаємодії з викладачами через електронну пошту, телефон, месенджери, Microsoft Teams, Zoom та інші сучасні програми зв’язку. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | en |
dc.subject | мережа Інтернет | uk_UA |
dc.subject | дистанційна форма навчання | uk_UA |
dc.subject | економія часу | uk_UA |
dc.subject | економія коштів | uk_UA |
dc.title | Дистанційна післядипломна освіта фахівців фармацевтичної галузі | uk_UA |
dc.type | Article | en |