dc.contributor.author |
Вишницька, І. В. |
uk |
dc.contributor.author |
Образенко, М. С. |
uk |
dc.contributor.author |
Александрова, О. О. |
uk |
dc.date.accessioned |
2021-09-09T08:46:18Z |
|
dc.date.available |
2021-09-09T08:46:18Z |
|
dc.date.issued |
2021 |
|
dc.identifier.citation |
Вишницька І. В., Образенко М. С., Александрова О. О. Истанційна післядипломна освіта фахівців фармацевтичної галузі // Фармацевтична наука та практика: проблеми, досягнення, Ф 24 перспективи розвитку: матер. ІІІ наук.-практ. інтернет-конф. з міжнар. участю, м. Харків, 15-16 квіт. 2021 р. / ред. кол. : Л. В. Галій та ін. Х. : НФаУ, 2021. С. 414. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
https://repo.odmu.edu.ua:443/xmlui/handle/123456789/9997 |
|
dc.description.abstract |
Метою нашого дослідження було встановити позитивні та негативні сторони дистанційного післядипломного навчання фармацевтичних фахівців.
Позитивними сторонами дистанційного навчання є
економія часу і коштів на проведення занять (не має потреби витрат на оренду
приміщень, поїздки до місця навчання тощо), проведення навчання великої
кількості курсантів одночасно; забезпечення відео-, аудіо- записами лекцій та
семінарів, практичні завдання з методичними рекомендаціями, відкритий доступ
до електронної бібліотеки тощо, самостійне вивчення у зручний час, можливість
постійної взаємодії з викладачами через електронну пошту, телефон,
месенджери, Microsoft Teams, Zoom та інші сучасні програми зв’язку. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk |
en |
dc.subject |
мережа Інтернет |
uk_UA |
dc.subject |
дистанційна форма навчання |
uk_UA |
dc.subject |
економія часу |
uk_UA |
dc.subject |
економія коштів |
uk_UA |
dc.title |
Дистанційна післядипломна освіта фахівців фармацевтичної галузі |
uk_UA |
dc.type |
Article |
en |