Abstract:
Сьогодні стратегічним завданням вищої освіти України стала підготовка компетентних фахівців, здатних та готових ефективно використовувати на практиці здобуті у закладі вищої освіти (далі – ЗВО) знання, уміння та навички, діяти за межами навчальних ситуацій, вирішувати типові та проблемні завдання, які виникають у майбутній професійній діяльності. Отже, формування базових компетентностей належить до найбільш актуальних проблем підготовки сучасних
фахівців. Особливо гостро проблема підготовки постає перед представниками професій соціономічного напряму, для виконання якого необхідні професійні знання та навички, які усвідомлено використовуються для безпосередньої взаємодії з людиною та її різноманітними проблемами і труднощами, сприяння в її особистісному зростанні, розвитку, умінні спілкуватися з іншими. До професій соціономічного напряму відносять насамперед такі, як вчитель, юрист, соціальний працівник, психолог, психіатр, нарколог, лікар, медсестра тощо.