dc.contributor.author |
Доннікова, І. А. |
ua |
dc.contributor.author |
Кривцова, Н. В. |
ua |
dc.date.accessioned |
2021-09-08T08:23:26Z |
|
dc.date.available |
2021-09-08T08:23:26Z |
|
dc.date.issued |
2021 |
|
dc.identifier.citation |
Доннікова І. А. Освітні практики здоров’я: філософсько-психологічний аспект / І. А. Доннікова, Н. В. Кривцов // Створювальне знання: теоретико-методологічні і практичні аспекти: 4-й круглий стіл «Створювальне знання: науково-освітні практики 3.0», 11 червня 2021 р., Одеса: матер. – Одеса: НУ «ОМА», 2021. – С. 21–25. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
https://repo.odmu.edu.ua:443/xmlui/handle/123456789/9984 |
|
dc.description.abstract |
Порушується питання про освітні практики як практики здоров’я, які активізують створювальні сили освіченої людини через посилення філософсько-психологічної та культурнопсихологічної складової навчання. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
The abstract issues the educational practices as health practices, which activate the educated human’s co-generative strength due to philosophical-psychological and cultural-psychological components of education |
en |
dc.language.iso |
uk |
en |
dc.subject |
освітні практики |
uk_UA |
dc.subject |
здоров’я |
uk_UA |
dc.subject |
створювальні сили |
uk_UA |
dc.subject |
культура |
uk_UA |
dc.subject |
освічена людина |
uk_UA |
dc.subject |
educational practices |
en |
dc.subject |
health |
en |
dc.subject |
co-generative strength |
en |
dc.subject |
culture |
en |
dc.subject |
educated human |
en |
dc.title |
Освітні практики здоров’я: філософсько-психологічний аспект |
uk_UA |
dc.type |
Article |
en |