Інноваційні технології навчання як засіб формування інформаційно-комунікативної компетентності майбутніх сімейних лікарів

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Орду, К. С. ua
dc.contributor.author Ordu, K. S. en
dc.date.accessioned 2021-08-16T08:59:24Z
dc.date.available 2021-08-16T08:59:24Z
dc.date.issued 2018
dc.identifier.citation Орду К. С. Інноваційні технології навчання як засіб формування інформаційно-комунікативної компетентності майбутніх сімейних лікарів // Психологія та педагогіка: сучасні методики та інновації, досвід практичного застосування: Збірник тез наукових робіт учасників міжнар. наук.-практ. конф. (м. Львів, 26–27 жовтня 2018 року). Львів: ГО «Львівська педагогічна спільнота», 2018. Ч. 2. C. 121–123. uk_UA
dc.identifier.uri https://repo.odmu.edu.ua:443/xmlui/handle/123456789/9910
dc.description.abstract Модернізація освітньої сфери вимагає постійного пошуку нових організаційних форм і методів навчання, які забезпечили б якість та ефективність цієї підготовки. З огляду на це професійна підготовка майбутніх сімейних лікарів набуває особливого значення, адже вона забезпечує можливість повної реалізації гуманістичних ідей у галузі освіти і виховання представників нового інформаційного суспільства. Відповідно у вищій школі розширюється і поглиблюється зміст професійної підготовки майбутнього сімейного лікаря, урізноманітнюються форми і методи навчання, використовуються інноваційні, в тому числі інформаційно-комунікаційні технології (ІКТ) навчання. uk_UA
dc.description.abstract Modernization of the educational sphere requires a constant search for new organizational forms and methods of teaching that would ensure the quality and Modernization of the educational sphere requires a constant search for new organizational forms and methods of teaching that would ensure the quality and the effectiveness of this training. In view of this, the professional training of future family doctors is of particular importance, because it provides an opportunity for the full implementation of humanistic ideas in the field of education and upbringing of representatives. new information society. Accordingly, in higher education the content of professional training of the future family doctor expands and deepens, forms and methods of teaching are diversified, innovative, including information and communication technologies (ICT) training are used. en
dc.language.iso uk en
dc.subject сімейний лікар uk_UA
dc.subject інформаційно-комунікативна компетентність uk_UA
dc.subject family doctor en
dc.subject information and communication competence en
dc.title Інноваційні технології навчання як засіб формування інформаційно-комунікативної компетентності майбутніх сімейних лікарів uk_UA
dc.title.alternative Innovative training technologies as a means of formation of information and communication competence of future family doctors en
dc.type Article en


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних зібраннях

Показати скорочений опис матеріалу