Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Аппельханс, О. В. | |
dc.contributor.author | Нескоромна, Н. В. | |
dc.contributor.author | Чеботарьова, С. О. | |
dc.contributor.author | Анцут, О. А. | |
dc.contributor.author | Носенко, В. М. | |
dc.date.accessioned | 2021-08-02T06:41:54Z | |
dc.date.available | 2021-08-02T06:41:54Z | |
dc.date.issued | 2021 | |
dc.identifier.citation | Застосування дистанційного навчання в підготовці студентів медичного університету / О. Л. Аппельханс , Н. В. Нескоромна, С. О. Чеботарьова, О. А. Анцут, В. М. Носенко // Сучасні аспекти роботи морфологічних кафедр / Здобутки клінічної та експериментальної медицини : матеріали LXІV підсумкової наук.-практ. конф. (Тернопіль, 11 черв. 2021 р.) / Терноп. нац. мед. ун-т ім. І. Я. Горбачевського МОЗ України. Тернопіль : ТНМУ, 2021. С. 188-190. | uk_UA |
dc.identifier.uri | https://repo.odmu.edu.ua:443/xmlui/handle/123456789/9893 | |
dc.description.abstract | Сьогодні дистанційне навчання являється майже єдиною можливою формою сучасної медичної освіти. З метою удосконалення засвоєння предмету і розуміння ставлення саме майбутніх лікарів до дистанційного навчання, серед студентів 2 курсу лікувального факультету було проведено анонімне тестування з використанням Google-форм. На запитання про доцільність дистанційного навчання в медичному університеті лише 11,8 % студентів висловились категорично проти, на думку 44,7% студентів – оптимально поєднувати аудиторні заняття та дистанційні, 23,7% студентів впевнені, що традиційну медичну освіту необхідно поєднувати з деякими елементами дистанційного навчання, а 18,4% студентів відповіли, що цілком задоволені дистанційним навчанням, що було дещо несподіваним. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.subject | дистанційне навчання | uk_UA |
dc.subject | вища освіта | uk_UA |
dc.title | Застосування дистанційного навчання в підготовці студентів медичного університету | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |