dc.contributor.author |
Аппельханс, О. В. |
|
dc.contributor.author |
Нескоромна, Н. В. |
|
dc.contributor.author |
Чеботарьова, С. О. |
|
dc.contributor.author |
Анцут, О. А. |
|
dc.contributor.author |
Носенко, В. М. |
|
dc.date.accessioned |
2021-08-02T06:41:54Z |
|
dc.date.available |
2021-08-02T06:41:54Z |
|
dc.date.issued |
2021 |
|
dc.identifier.citation |
Застосування дистанційного навчання в підготовці студентів медичного університету / О. Л. Аппельханс , Н. В. Нескоромна, С. О. Чеботарьова, О. А. Анцут, В. М. Носенко // Сучасні аспекти роботи морфологічних кафедр / Здобутки клінічної та експериментальної медицини : матеріали LXІV підсумкової наук.-практ. конф. (Тернопіль, 11 черв. 2021 р.) / Терноп. нац. мед. ун-т ім. І. Я. Горбачевського МОЗ України. Тернопіль : ТНМУ, 2021. С. 188-190. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
https://repo.odmu.edu.ua:443/xmlui/handle/123456789/9893 |
|
dc.description.abstract |
Сьогодні дистанційне навчання являється майже єдиною можливою
формою сучасної медичної освіти. З метою удосконалення засвоєння предмету і розуміння ставлення саме
майбутніх лікарів до дистанційного навчання, серед студентів 2 курсу
лікувального факультету було проведено анонімне тестування з використанням
Google-форм. На запитання про доцільність дистанційного навчання в
медичному університеті лише 11,8 % студентів висловились категорично
проти, на думку 44,7% студентів – оптимально поєднувати аудиторні заняття та
дистанційні, 23,7% студентів впевнені, що традиційну медичну освіту
необхідно поєднувати з деякими елементами дистанційного навчання, а 18,4% студентів відповіли, що цілком задоволені дистанційним навчанням, що було
дещо несподіваним. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk |
uk_UA |
dc.subject |
дистанційне навчання |
uk_UA |
dc.subject |
вища освіта |
uk_UA |
dc.title |
Застосування дистанційного навчання в підготовці студентів медичного університету |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |