Досвід використання соціальної мережі Instagram в освітньому процесі

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Богату, С. І. uk
dc.date.accessioned 2021-07-26T06:24:51Z
dc.date.available 2021-07-26T06:24:51Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.citation Богату С. І. Досвід використання соціальної мережі Instagram в освітньому процесі // Current issues of science and education: The XIV International Science Conference, March 23 – 26, 2021, Rome, Italy. Rome. 2021. P. 118–123. uk_UA
dc.identifier.uri https://repo.odmu.edu.ua:443/xmlui/handle/123456789/9845
dc.description.abstract В епоху цифрових технологій та діджиталізації соціальні мережі перестають бути лише майданчиком для особистого спілкування та обміну фотографіями. На сьогоднішній день соціальні мережі такі як Instagram, Facebook, Twitter є потужним інструментом як бізнес-комунікацій, так і можуть бути використані в якості освітньої платформи. Метою дослідження було вивчення можливості використання соціальної мережі Instagram в освітньому процесі Результати дослідження. Соціальна мережа Instagram – соціальна мережа, що базується на обміні фотографіями, дозволяє користувачам робити фотографії, застосовувати до них фільтри, а також поширювати їх через свій сервіс і низку інших соціальних мереж. Висновки. На сьогоднішній день Instagram акаунт навчальної дисципліни – це не розкіш і не популізм, це вимоги часу, що стало особливо помітним під час пандемії коронавірусної хвороби, коли весь світ перейшов в онлайн. Ведення сторінки в Instagram дозволяє організувати самостійну роботу студента, відповідати на питання, що виникають, не чекаючи наступної пари, показати навчальну дисципліну з практичної сторони. uk_UA
dc.language.iso uk en
dc.subject Instagram en
dc.subject прямі ефіри uk_UA
dc.subject відео-демонстрації uk_UA
dc.subject період карантину uk_UA
dc.subject пандемія COVID-19 uk_UA
dc.title Досвід використання соціальної мережі Instagram в освітньому процесі uk_UA
dc.type Article en


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних зібраннях

Показати скорочений опис матеріалу