Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Богату, С. І. | uk |
dc.date.accessioned | 2021-07-26T06:24:51Z | |
dc.date.available | 2021-07-26T06:24:51Z | |
dc.date.issued | 2021 | |
dc.identifier.citation | Богату С. І. Досвід використання соціальної мережі Instagram в освітньому процесі // Current issues of science and education: The XIV International Science Conference, March 23 – 26, 2021, Rome, Italy. Rome. 2021. P. 118–123. | uk_UA |
dc.identifier.uri | https://repo.odmu.edu.ua:443/xmlui/handle/123456789/9845 | |
dc.description.abstract | В епоху цифрових технологій та діджиталізації соціальні мережі перестають бути лише майданчиком для особистого спілкування та обміну фотографіями. На сьогоднішній день соціальні мережі такі як Instagram, Facebook, Twitter є потужним інструментом як бізнес-комунікацій, так і можуть бути використані в якості освітньої платформи. Метою дослідження було вивчення можливості використання соціальної мережі Instagram в освітньому процесі Результати дослідження. Соціальна мережа Instagram – соціальна мережа, що базується на обміні фотографіями, дозволяє користувачам робити фотографії, застосовувати до них фільтри, а також поширювати їх через свій сервіс і низку інших соціальних мереж. Висновки. На сьогоднішній день Instagram акаунт навчальної дисципліни – це не розкіш і не популізм, це вимоги часу, що стало особливо помітним під час пандемії коронавірусної хвороби, коли весь світ перейшов в онлайн. Ведення сторінки в Instagram дозволяє організувати самостійну роботу студента, відповідати на питання, що виникають, не чекаючи наступної пари, показати навчальну дисципліну з практичної сторони. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | en |
dc.subject | en | |
dc.subject | прямі ефіри | uk_UA |
dc.subject | відео-демонстрації | uk_UA |
dc.subject | період карантину | uk_UA |
dc.subject | пандемія COVID-19 | uk_UA |
dc.title | Досвід використання соціальної мережі Instagram в освітньому процесі | uk_UA |
dc.type | Article | en |