dc.contributor.author |
Доннікова, І. А. |
ua |
dc.contributor.author |
Кривцова, Н. В. |
ua |
dc.contributor.author |
Donnikova, I. A. |
en |
dc.contributor.author |
Kryvtsova, N. V. |
en |
dc.date.accessioned |
2021-06-29T08:48:52Z |
|
dc.date.available |
2021-06-29T08:48:52Z |
|
dc.date.issued |
2018 |
|
dc.identifier.citation |
Доннікова І. А., Кривцова Н. В. Створювальний потенціал філософсько-психологічних освітніх практик // Imperatives of development of civil society in promoting national competitiveness: 1st International Scientific and Practical Conference. December 13–14, 2018. Batumi, Georgia. – Batumi: Publishing House “Kalmosani”, 2018. – Vol. II. – P. 306–308. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
https://repo.odmu.edu.ua:443/xmlui/handle/123456789/9722 |
|
dc.description.abstract |
Проект «нового Просвітництва», запропонований в ювілейній доповіді Римського клубу, вказує на необхідність реформування мислення, знання і освіти з позицій таких світоглядних орієнтирів як гуманізм, звільнений від антропоцентризму, відкритий, але сталий розвиток, компліментарність і синергія. В центрі освітніх практик опиняється людина, здатна виявляти і встановлювати зв’язки між суспільством і природою; мисленням, знанням і соціокультурною реальністю. Виявляється, що в умовах кризи та зростаючого розриву між складністю сучасного світу і здатністю людини її усвідомлювати та діяти адекватно недостатньо тільки
знати і вміти. Вкрай необхідно творчо використовувати свій інформаційний багаж, діючи в «інформаційному хаосі». |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk |
en |
dc.subject |
створювальний потенціал |
uk_UA |
dc.subject |
філософсько-психологічні освітні практики |
uk_UA |
dc.subject |
складне мислення |
uk_UA |
dc.subject |
засіб міжособистісної комунікації |
uk_UA |
dc.title |
Створювальний потенціал філософсько-психологічних освітніх практик |
uk_UA |
dc.title.alternative |
Creative potential of philosophical and psychological educational practices |
en |
dc.type |
Article |
en |