dc.contributor.author |
Кривцова, Н. В. |
ua |
dc.date.accessioned |
2021-06-29T06:08:07Z |
|
dc.date.available |
2021-06-29T06:08:07Z |
|
dc.date.issued |
2020 |
|
dc.identifier.citation |
Кривцова Н. В. «МАПА» як методологічний і методичний інструментарій самогармонізації створювальних сил створювального знання освіченої людини / Н. В. Кривцова // Розвиток обдарованої особистості в освітньому просторі: ціннісний вимір: Х наук.-практ. семінару., 23 квіт. 2020 р. Київ: тези доповідей. – Київ: Інститут психології імені Г.С. Костюка НАПН України, 2020. – С. 44–46. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
https://repo.odmu.edu.ua:443/xmlui/handle/123456789/9720 |
|
dc.description.abstract |
Розмірковуючи про «формування» освіченої людини (ОЛ) і потенціал інноваційної освіти, слід уникати спрощеного розуміння сутності цього процесу і нарешті зрозуміти, що формальне впровадження навіть найсучасніших «технологій» і різноманітних освітніх практик ще не забезпечує можливості її самоздійснення через осутнення і самогармонізацію сутнісних сил особистості дослідника інформаційних ресурсів, не гарантує набуття «людя́но-мірності/- вимірності» (тобто людя́ність як мету) і нормотворчого змісту цього процесу. Сучасне наукове знання дає людині моделі пояснення і визначень різноманітних явищ і процесів природного походження чи соціальнокультурного, але й значну кількість «інформаційного хаосу» і «невизначеностей». Саме тому пріоритетом освіти стає навчання алгоритмам дослідження інформаційних ресурсів, а також принципам розуміння природи випадковості, хаосу і невизначеності. Це означає перехід від моно-дисциплінарності до мульти-, між- і трансдисциплінарності освіти, яка до того ж має бути наповненою особистісним, ціннісно-смисловим контекстом антропокультурної складності (І. Доннікова), що не тільки робить освіту випереджальною щодо викликів суспільства, але й «пробуджуючою» створювальні сили людини і людства. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk |
en |
dc.subject |
самогармонізація створювальних сил |
uk_UA |
dc.subject |
створювальні знання |
uk_UA |
dc.subject |
освічена людина |
uk_UA |
dc.subject |
потенціал інноваційної освіти |
uk_UA |
dc.title |
«МАПА» як методологічний і методичний інструментарій самогармонізації створювальних сил створювального знання освіченої людини |
uk_UA |
dc.type |
Article |
en |