Формування науково-дослідницької компетентності майбутніх лікарів на кафедрі пропедевтики педіатрії

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Калашнікова, К. А. uk
dc.contributor.author Нікітіна, Н. О. uk
dc.date.accessioned 2021-06-09T07:49:17Z
dc.date.available 2021-06-09T07:49:17Z
dc.date.issued 2019
dc.identifier.citation Калашнікова К. А., Нікітіна Н. О. Формування науково-дослідницької компетентності майбутніх лікарів на кафедрі пропедевтики педіатрії // Забезпечення якості вищої освіти: проблеми та перспективи розвитку: матеріали ІІ Міжнар. наук.-методичної конф. (31 січня – 1 лютого 2019 р.). Одеса, 2019. С. 326–328. uk_UA
dc.identifier.uri https://repo.odmu.edu.ua:443/xmlui/handle/123456789/9582
dc.description.abstract Якість підготовки майбутніх лікарів багато в чому залежить, і надалі залежатиме, не лише від постійного удосконалення навчального процесу, що, звісно, є запорукою успішної підготовки студентів-медиків, але й від зростання їх науково-дослідницького потенціалу. Адже лікар майбутнього – лікарпрактик і лікар-дослідник водночас. На кафедрі пропедевтики педіатрії Одеського національного медичного університету до участі в роботі наукового студентського товариства ставляться саме як до початку серйозної наукової діяльності. З 2006 року до неї залучаються студенти міжнародного факультету, що навчаються англійською мовою. Основною метою роботи гуртка є закріплення теоретичних і практичних знань, розвиток клінічного мислення та навичок творчого використання набутих знань біля ліжка хворої дитини. uk_UA
dc.language.iso uk en
dc.subject пропедевтика педіатрії uk_UA
dc.subject майбутні лікарі uk_UA
dc.subject студенти-медики uk_UA
dc.title Формування науково-дослідницької компетентності майбутніх лікарів на кафедрі пропедевтики педіатрії uk_UA
dc.type Article en


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних зібраннях

Показати скорочений опис матеріалу