Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Пустовойт, М. М. | ua |
dc.contributor.author | Котюжинська, С. Г. | ua |
dc.contributor.author | Pustovoit, М. M. | en |
dc.contributor.author | Kotiuzhynska, S. H. | en |
dc.date.accessioned | 2021-05-31T04:50:07Z | |
dc.date.available | 2021-05-31T04:50:07Z | |
dc.date.issued | 2012 | |
dc.identifier.citation | Пустовойт М. М. Інтерактивні лекції у вивченні патофізіології / М. М. Пустовойт, С. Г. Котюжинська // Впровадження нових технологій за кредитно-модульної системи організації навчального процесу у ВМ(Ф)НЗ III-IV рівнів акредитації : Всеукр. наук. навч.-метод. конф. присвяченої 55-річчю Тернопільського державного медичного університету, 26–27 трав. 2012 р.: матер. – Тернопіль : ТДМУ, 2012. – С. 206–207. | uk_UA |
dc.identifier.uri | https://repo.odmu.edu.ua:443/xmlui/handle/123456789/9515 | |
dc.description.abstract | У тезах розглянуто основні особливості лекції, причини, через які цей метод критикують, з’ясуємо, наскільки критика обґрунтована, а також опишемо переваги інтерактивної лекції. | uk_UA |
dc.description.abstract | In this article there are considered the basic peculiarities of lecture, the reasonswhy this method ofteaching is exposed to criticism, we will find out, asfar as criticism is reasonable, and also we will describe advantages of an interactive lecture. | en |
dc.language.iso | uk | en |
dc.subject | інтерактивнi лекції | uk_UA |
dc.subject | патофізіологія | uk_UA |
dc.subject | використання ресурсів мультимедіа | uk_UA |
dc.subject | атмосфера співробітництва | uk_UA |
dc.title | Інтерактивні лекції у вивченні патофізіології | uk_UA |
dc.title.alternative | Interactive lectures in study of physiopathology | en |
dc.type | Article | en |