Рольові ігри як один з найбільш ефективних методів інтерактивного навчання студентів для формування мислення сімейного лікаря на додипломному етапі

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Попік, Г. С. ua
dc.contributor.author Корнован, Г. В. ua
dc.contributor.author Шишкіна, Н. В. ua
dc.contributor.author Саід, О. В. ua
dc.contributor.author Чернецька, Г. В. ua
dc.contributor.author Popik, H. S. en
dc.contributor.author Kornovan, H. V. en
dc.contributor.author Shyshkina, N. V. en
dc.contributor.author Said, O. V. en
dc.contributor.author Chernetska, H. V. en
dc.date.accessioned 2021-05-31T04:48:45Z
dc.date.available 2021-05-31T04:48:45Z
dc.date.issued 2012
dc.identifier.citation Рольові ігри як один з найбільш ефективних методів інтерактивного навчання студентів для формування мислення сімейного лікаря на додипломному етапі / Г. С. Попік, Г. В. Корнован, Н. В. Шишкіна та iн. // Впровадження нових технологій за кредитно-модульної системи організації навчального процесу у ВМ(Ф)НЗ III-IV рівнів акредитації : Всеукр. наук. навч.-метод. конф. присвяченої 55-річчю Тернопільського державного медичного університету, 26–27 трав. 2012 р.: матер. – Тернопіль : ТДМУ, 2012. – С. 376–377. uk_UA
dc.identifier.uri https://repo.odmu.edu.ua:443/xmlui/handle/123456789/9514
dc.description.abstract Рольові ігри є ефективним методом навчання студентів клінічного мислення і практичних навичок роботи сімейного лікаря, де студентам надається можливість використати отримані теоретичні знання при проведенні практичних занять. Успіх рольової гри залежить від ефективності її структури. У своїй роботі використовуємо методики рольових ігор для вироблення у студентів навичок будь-якого типу – збору анамнестичних даних, диференційного діагнозу різних нозологічних форм, лікування, реабілітаційних заходів тощо. Рольові ігри є ефективним інтерактивним методом навчання студентів на додипломному етапі освіти, що дозволяє майбутньому лікарю не тільки більш успішно розвивати клінічне мислення, але й навчитися встановлювати довірчі стосунки з пацієнтами та їх родичами. uk_UA
dc.description.abstract Role-playing games are an efficient educational method that allows students to achieve clinical thinking, master clinical skills necessary for a family practician and use theoretical knowledge in a practical setting. Success of the role-playing game depends on its structural efficiency. In our work we use role-playinggame methods to practice all kinds of skills – medical history taking, differential diagnosis for different conditions, treatment and rehabilitation, etc. Role-playing games are an efficient interactive educational method that allows the future doctor to develop clinical thinking as well as mastering communication skills with patients and their relatives. en
dc.language.iso uk en
dc.subject рольові ігри uk_UA
dc.subject метод інтерактивного навчання uk_UA
dc.subject формування мислення сімейного лікаря uk_UA
dc.subject додипломний етап uk_UA
dc.title Рольові ігри як один з найбільш ефективних методів інтерактивного навчання студентів для формування мислення сімейного лікаря на додипломному етапі uk_UA
dc.title.alternative Role-playing games as one of the most efficient interactive study methods for setting a family practice oriented mind frame in pre-graduate stage en
dc.type Article en


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних зібраннях

Показати скорочений опис матеріалу