Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Попік, Г. С. | ua |
dc.contributor.author | Корнован, Г. В. | ua |
dc.contributor.author | Шишкіна, Н. В. | ua |
dc.contributor.author | Саід, О. В. | ua |
dc.contributor.author | Чернецька, Г. В. | ua |
dc.contributor.author | Popik, H. S. | en |
dc.contributor.author | Kornovan, H. V. | en |
dc.contributor.author | Shyshkina, N. V. | en |
dc.contributor.author | Said, O. V. | en |
dc.contributor.author | Chernetska, H. V. | en |
dc.date.accessioned | 2021-05-31T04:48:45Z | |
dc.date.available | 2021-05-31T04:48:45Z | |
dc.date.issued | 2012 | |
dc.identifier.citation | Рольові ігри як один з найбільш ефективних методів інтерактивного навчання студентів для формування мислення сімейного лікаря на додипломному етапі / Г. С. Попік, Г. В. Корнован, Н. В. Шишкіна та iн. // Впровадження нових технологій за кредитно-модульної системи організації навчального процесу у ВМ(Ф)НЗ III-IV рівнів акредитації : Всеукр. наук. навч.-метод. конф. присвяченої 55-річчю Тернопільського державного медичного університету, 26–27 трав. 2012 р.: матер. – Тернопіль : ТДМУ, 2012. – С. 376–377. | uk_UA |
dc.identifier.uri | https://repo.odmu.edu.ua:443/xmlui/handle/123456789/9514 | |
dc.description.abstract | Рольові ігри є ефективним методом навчання студентів клінічного мислення і практичних навичок роботи сімейного лікаря, де студентам надається можливість використати отримані теоретичні знання при проведенні практичних занять. Успіх рольової гри залежить від ефективності її структури. У своїй роботі використовуємо методики рольових ігор для вироблення у студентів навичок будь-якого типу – збору анамнестичних даних, диференційного діагнозу різних нозологічних форм, лікування, реабілітаційних заходів тощо. Рольові ігри є ефективним інтерактивним методом навчання студентів на додипломному етапі освіти, що дозволяє майбутньому лікарю не тільки більш успішно розвивати клінічне мислення, але й навчитися встановлювати довірчі стосунки з пацієнтами та їх родичами. | uk_UA |
dc.description.abstract | Role-playing games are an efficient educational method that allows students to achieve clinical thinking, master clinical skills necessary for a family practician and use theoretical knowledge in a practical setting. Success of the role-playing game depends on its structural efficiency. In our work we use role-playinggame methods to practice all kinds of skills – medical history taking, differential diagnosis for different conditions, treatment and rehabilitation, etc. Role-playing games are an efficient interactive educational method that allows the future doctor to develop clinical thinking as well as mastering communication skills with patients and their relatives. | en |
dc.language.iso | uk | en |
dc.subject | рольові ігри | uk_UA |
dc.subject | метод інтерактивного навчання | uk_UA |
dc.subject | формування мислення сімейного лікаря | uk_UA |
dc.subject | додипломний етап | uk_UA |
dc.title | Рольові ігри як один з найбільш ефективних методів інтерактивного навчання студентів для формування мислення сімейного лікаря на додипломному етапі | uk_UA |
dc.title.alternative | Role-playing games as one of the most efficient interactive study methods for setting a family practice oriented mind frame in pre-graduate stage | en |
dc.type | Article | en |