dc.contributor.author |
Попік, Г. С. |
ua |
dc.contributor.author |
Корнован, Г. В. |
ua |
dc.contributor.author |
Шишкіна, Н. В. |
ua |
dc.contributor.author |
Саід, О. В. |
ua |
dc.contributor.author |
Чернецька, Г. В. |
ua |
dc.contributor.author |
Popik, H. S. |
en |
dc.contributor.author |
Kornovan, H. V. |
en |
dc.contributor.author |
Shyshkina, N. V. |
en |
dc.contributor.author |
Said, O. V. |
en |
dc.contributor.author |
Chernetska, H. V. |
en |
dc.date.accessioned |
2021-05-31T04:48:45Z |
|
dc.date.available |
2021-05-31T04:48:45Z |
|
dc.date.issued |
2012 |
|
dc.identifier.citation |
Рольові ігри як один з найбільш ефективних методів інтерактивного навчання студентів для формування мислення сімейного лікаря на додипломному етапі / Г. С. Попік, Г. В. Корнован, Н. В. Шишкіна та iн. // Впровадження нових технологій за кредитно-модульної системи організації навчального процесу у ВМ(Ф)НЗ III-IV рівнів акредитації : Всеукр. наук. навч.-метод. конф. присвяченої 55-річчю Тернопільського державного медичного університету, 26–27 трав. 2012 р.: матер. – Тернопіль : ТДМУ, 2012. – С. 376–377. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
https://repo.odmu.edu.ua:443/xmlui/handle/123456789/9514 |
|
dc.description.abstract |
Рольові ігри є ефективним методом навчання студентів клінічного мислення і практичних навичок
роботи сімейного лікаря, де студентам надається можливість використати отримані теоретичні знання при
проведенні практичних занять. Успіх рольової гри залежить від ефективності її структури. У своїй роботі
використовуємо методики рольових ігор для вироблення у студентів навичок будь-якого типу – збору
анамнестичних даних, диференційного діагнозу різних нозологічних форм, лікування, реабілітаційних заходів
тощо. Рольові ігри є ефективним інтерактивним методом навчання студентів на додипломному етапі освіти,
що дозволяє майбутньому лікарю не тільки більш успішно розвивати клінічне мислення, але й навчитися
встановлювати довірчі стосунки з пацієнтами та їх родичами. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
Role-playing games are an efficient educational method that allows students to achieve clinical thinking,
master clinical skills necessary for a family practician and use theoretical knowledge in a practical setting. Success of
the role-playing game depends on its structural efficiency. In our work we use role-playinggame methods to practice
all kinds of skills – medical history taking, differential diagnosis for different conditions, treatment and rehabilitation,
etc. Role-playing games are an efficient interactive educational method that allows the future doctor to develop
clinical thinking as well as mastering communication skills with patients and their relatives. |
en |
dc.language.iso |
uk |
en |
dc.subject |
рольові ігри |
uk_UA |
dc.subject |
метод інтерактивного навчання |
uk_UA |
dc.subject |
формування мислення сімейного лікаря |
uk_UA |
dc.subject |
додипломний етап |
uk_UA |
dc.title |
Рольові ігри як один з найбільш ефективних методів інтерактивного навчання студентів для формування мислення сімейного лікаря на додипломному етапі |
uk_UA |
dc.title.alternative |
Role-playing games as one of the most efficient interactive study methods for setting a family practice oriented mind frame in pre-graduate stage |
en |
dc.type |
Article |
en |