Рольові ігри є ефективним методом навчання студентів клінічного мислення і практичних навичок
роботи сімейного лікаря, де студентам надається можливість використати отримані теоретичні знання при
проведенні практичних занять. Успіх рольової гри залежить від ефективності її структури. У своїй роботі
використовуємо методики рольових ігор для вироблення у студентів навичок будь-якого типу – збору
анамнестичних даних, диференційного діагнозу різних нозологічних форм, лікування, реабілітаційних заходів
тощо. Рольові ігри є ефективним інтерактивним методом навчання студентів на додипломному етапі освіти,
що дозволяє майбутньому лікарю не тільки більш успішно розвивати клінічне мислення, але й навчитися
встановлювати довірчі стосунки з пацієнтами та їх родичами.
Role-playing games are an efficient educational method that allows students to achieve clinical thinking,
master clinical skills necessary for a family practician and use theoretical knowledge in a practical setting. Success of
the role-playing game depends on its structural efficiency. In our work we use role-playinggame methods to practice
all kinds of skills – medical history taking, differential diagnosis for different conditions, treatment and rehabilitation,
etc. Role-playing games are an efficient interactive educational method that allows the future doctor to develop
clinical thinking as well as mastering communication skills with patients and their relatives.