Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Дєдикова, І. В. | uk |
dc.contributor.author | Тітаренко, О. В. | uk |
dc.date.accessioned | 2021-05-28T05:24:52Z | |
dc.date.available | 2021-05-28T05:24:52Z | |
dc.date.issued | 2021 | |
dc.identifier.citation | Дєдикова І. В., Тітаренко О. В. Аудиторне голосоутворення // Актуальні питання вищої медичної (фармацевтичної) освіти: виклики сьогодення та перспективи їх вирішення : матеріали XVIIІ Всеукр. наук.-практ. конф. в онлайн-режимі за допомогою системи microsoft teams (Тернопіль, 20–21 трав. 2021 р.) / Терноп. нац. мед. ун-т імені І. Я. Горбачевського МОЗ України. – Тернопіль : ТНМУ, 2021. С. 178–181. | uk_UA |
dc.identifier.uri | https://repo.odmu.edu.ua:443/xmlui/handle/123456789/9505 | |
dc.description.abstract | Педагогу для успішної роботи необхідні не тільки предметні і психолого-педагогічні знання, а й особливе вміння – це вміння спілкуватися. Мовне спілкування можна поділити на індивідуальне та аудиторне. При будь-якому спілкуванні інформація передається як вербальними (мовними), так і невербальними засобами (погляд, міміка обличчя, рух рук). Однак, особливо важливим для індивідуального спілкування є вміння не тільки говорити, але й слухати, а для спілкування з аудиторією – вміння користуватись голосом. Важливість регулювання голосоутворення викладачем грунтується на збільшенні інтересу до предмету викладання, створенні стійкої уваги студентів на протязі лекції та формувані наснаги для самостійної підготовки до майбутніх занять. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.subject | резонатор мовного голосу | uk_UA |
dc.subject | викладач | uk_UA |
dc.subject | диханне для голосоутворення | uk_UA |
dc.subject | діафрагмально-реберне дихання | uk_UA |
dc.title | Аудиторне голосоутворення | uk_UA |
dc.type | Article | en |