dc.contributor.author |
Дєдикова, І. В. |
uk |
dc.contributor.author |
Тітаренко, О. В. |
uk |
dc.date.accessioned |
2021-05-28T05:24:52Z |
|
dc.date.available |
2021-05-28T05:24:52Z |
|
dc.date.issued |
2021 |
|
dc.identifier.citation |
Дєдикова І. В., Тітаренко О. В. Аудиторне голосоутворення // Актуальні питання вищої медичної (фармацевтичної) освіти: виклики сьогодення та перспективи їх вирішення : матеріали XVIIІ Всеукр. наук.-практ. конф. в онлайн-режимі за допомогою системи microsoft teams (Тернопіль, 20–21 трав. 2021 р.) / Терноп. нац. мед. ун-т імені І. Я. Горбачевського МОЗ України. – Тернопіль : ТНМУ, 2021. С. 178–181. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
https://repo.odmu.edu.ua:443/xmlui/handle/123456789/9505 |
|
dc.description.abstract |
Педагогу для успішної роботи необхідні не тільки предметні і психолого-педагогічні знання, а й особливе вміння – це вміння спілкуватися. Мовне спілкування можна поділити на індивідуальне та аудиторне. При будь-якому спілкуванні інформація передається як вербальними (мовними), так і невербальними засобами (погляд, міміка обличчя, рух рук). Однак, особливо важливим для індивідуального спілкування є вміння не тільки говорити, але й слухати, а для спілкування з аудиторією – вміння користуватись голосом.
Важливість регулювання голосоутворення викладачем грунтується на збільшенні інтересу до предмету викладання, створенні стійкої уваги студентів на протязі лекції та формувані наснаги для самостійної підготовки до майбутніх занять. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk |
uk_UA |
dc.subject |
резонатор мовного голосу |
uk_UA |
dc.subject |
викладач |
uk_UA |
dc.subject |
диханне для голосоутворення |
uk_UA |
dc.subject |
діафрагмально-реберне дихання |
uk_UA |
dc.title |
Аудиторне голосоутворення |
uk_UA |
dc.type |
Article |
en |