Навчально-методичне забезпечення при викладанні хірургічних дисциплін в умовах пандемії коронавірусу

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Ткаченко, О. І. ua
dc.contributor.author Максимовський, В. Є. ua
dc.contributor.author Пирогов, В. В. ua
dc.contributor.author Tkachenko, O. I. en
dc.contributor.author Maksymovskyi, V. Ye. en
dc.contributor.author Pyrogov, V. V. en
dc.date.accessioned 2021-05-27T05:30:27Z
dc.date.available 2021-05-27T05:30:27Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.citation Ткаченко О. І. Навчально-методичне забезпечення при викладанні хірургічних дисциплін в умовах пандемії коронавірусу / О. I. Ткаченко, В. Є. Максимовський, В. В. Пирогов // Актуальні питання вищої медичної (фармацевтичної) освіти: виклики сьогодення та перспективи їх вирішення : XVIIІ Всеукр. наук.-практ. конф. в онлайн-режимі за допомогою системи microsoft teams, 20–21 трав. 2021 р., Тернопіль: матер. – Тернопіль : ТНМУ, 2021. – С. 458–464. uk_UA
dc.identifier.uri https://repo.odmu.edu.ua:443/xmlui/handle/123456789/9493
dc.description.abstract Актуальність дослідження полягає в аналізі ролі інтерактивних методів, а саме, дистанційного навчання у викладанні хірургічних дисциплін в медичному виші в умовах пандемії коронавірусу. Метою дослідження був аналіз застосування технологій дистанційного навчання при викладанні хірургічних дисциплін в умовах пандемії коронавірусу. Матеріалом дослідження явились інформаційні платформи Zoom та Microsoft Teams, модифікована до on-line навчання робоча програма дисципліни, навчально-методичні рекомендації кафедри при вивченні хірургічних дисциплін on-line, дані опиту студентів щодо сприйняття нових методів навчання та їх ефективності. Методами дослідження були вебінари, відеоконференції, чат та ICQ, форуми та інш. Проведені дослідження показали, що використання дистанційних форм і методів навчання сприяє індивідуалізації процесу професійного становлення, що спонукає студентів до самостійної роботи, формує в них інформаційну культуру, налаштовує на оволодіння інноваційними засобами здобуття та застосування інформації. Завдяки ефекту новизни та оригінальності інтерактивних методів при правильній їх організації зростає цікавість до процесу навчання, особливого значення набуває вивчення, аналіз, узагальнення і творче використання досвіду втілення інноваційних освітніх технологій, які збагачують педагогічну теорію та практику своїм унікальним внеском. uk_UA
dc.description.abstract The relevance of the study lies in the analysis of the role of interactive methods, namely, distance learning in the teaching of surgical disciplines in medical higher education in the context of the coronavirus pandemic. The aim of the study was to analyze the application of distance learning technologies in the teaching of surgical disciplines in a coronavirus pandemic. The material of the research were information platforms Zoom and Microsoft Teams, modified to on-line training work program of the discipline, teaching and methodological recommendations of the department in the study of surgical disciplines on-line, survey data on students’ perception of new teaching methods and their effectiveness. The research methods were webinars, video conferences, chat and ICQ, forums and others. Studies have shown that the use of distance forms and methods of learning contributes to the individualization of the process of professional development, which encourages students to work independently, forms in them an information culture, sets up to master innovative means of obtaining and applying information. Due to the effect of novelty and originality of interactive methods with their proper organization, interest in the learning process grows, special study, analysis, generalization and creative use of experience in implementing innovative educational technologies that enrich pedagogical theory and practice with their unique contribution. en
dc.language.iso uk en
dc.subject медична освіта uk_UA
dc.subject інтерактивні технології uk_UA
dc.subject дистанційне навчання uk_UA
dc.subject хірургія uk_UA
dc.subject medical education en
dc.subject interactive technologies en
dc.subject distance learning en
dc.subject surgery en
dc.title Навчально-методичне забезпечення при викладанні хірургічних дисциплін в умовах пандемії коронавірусу uk_UA
dc.title.alternative The teaching of surgical disciplines in the conditions of the coronavirus pandemic educational and methodological support in en
dc.type Article en


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних зібраннях

Показати скорочений опис матеріалу