Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Медянова, О. В. | ua |
dc.contributor.author | Medyanova, O. V. | en |
dc.date.accessioned | 2021-05-26T04:29:15Z | |
dc.date.available | 2021-05-26T04:29:15Z | |
dc.date.issued | 2019 | |
dc.identifier.citation | Медянова О. В. Сьогоденні завдання вищої медичної освіти в контексті парадигми цілісності людини / О. В. Медянова // Інтегративна антропологія. – 2019. – № 1. – С. 46–52. | uk_UA |
dc.identifier.uri | https://repo.odmu.edu.ua:443/xmlui/handle/123456789/9482 | |
dc.description.abstract | У статті розглядаються зміни завдань вищої медичної освіти у світлі парадигми цілісності людини з урахуванням теорії поколінь. Автором проаналізовані індивідуально-психологічні відмінності студентів-стоматологів поколінь Y і Z та певні чинники успішності їхнього навчання. Також з’ясовані вимоги до зміни умов навчання студентів різних поколінь. | uk_UA |
dc.description.abstract | The article discusses the changing challenges of higher medical education today. This is due to the relevance of considering the person as a whole and the theory of generations. The author analyzed the individual psychological differences of dental students of the Y and Z generations. Based on the results of a pilot study, the factors that determine the success of student learning today are determined. And also clarified the requirements for changing the learning conditions of students of different generations. | en |
dc.language.iso | uk | en |
dc.subject | цілісність людини | uk_UA |
dc.subject | цілісність особистості | uk_UA |
dc.subject | «колективна свідомість» | uk_UA |
dc.subject | «кліпове мислення» | uk_UA |
dc.subject | покоління Y і Z | uk_UA |
dc.subject | integrity of a person | en |
dc.subject | “collective consciousness” | en |
dc.subject | “clip thinking” | en |
dc.subject | of generations Y and Z | en |
dc.title | Сьогоденні завдання вищої медичної освіти в контексті парадигми цілісності людини | uk_UA |
dc.title.alternative | Up-to-date tasks of the higher medical education in the context of the human integrity paradigm | en |
dc.type | Article | en |