Короткий опис (реферат):
Перехід української фармацевтичної освіти на сучасні стандарти створює передумови
суттєвого підвищення ефективності організації навчального процесу, в ході якого підготовка
провізора повинна орієнтуватися не тільки на минулий досвід фармації, а й на проектоване
майбутнє. У зв'язку з цим відбувається зміна освітньої моделі підготовки фахівця від
кваліфікаційної до компетентнісної. Якість освіти вимагає оновлення традиційної педагогіки
вищої школи: використання сучасних форм організації навчального процесу, впровадження
дистанційних методів навчання, застосування інформатизації педагогічних технологій,
підвищення ролі викладача, розвитку ігрових навчальних технологій, впровадження підходу
до оцінки якості навчання, здійснення його моніторингу. Ці напрямки визначають стратегію
викладання на кафедрі загальної фармації в Одеському національному медичному
університеті на найближчі роки.