Оцінювання ефективності когнітивно-поведінкової терапії у підлітків з синдромом подразненого кишечнику

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Лузан, В. В. ua
dc.date.accessioned 2021-04-28T04:44:21Z
dc.date.available 2021-04-28T04:44:21Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.citation Лузан В. В. Оцінювання ефективності когнітивно-поведінкової терапії у підлітків з синдромом подразненого кишечнику / В. В. Лузан // Сучасні теоретичні та практичні аспекти клінічної медицини (для студентів та молодих вчених) : наук.-практ. конф. з міжнар. участю, присвячена 110-річчю з дня народження І. В. Савицького, Одеса, 22–23 квітня 2021 року : тези доп. – Одеса : ОНМедУ, 2021. – С. 129. uk_UA
dc.identifier.uri https://repo.odmu.edu.ua:443/xmlui/handle/123456789/9304
dc.description.abstract Синдром подразненого кишечнику (СПК) одна із актуальних проблем дитячої гастроентерології сьогодення. В патогенезі СПК увага приділяється порушенням, пов’язаними з віссю «головний мозок-кишечник», котрі соматично проявляються у підвищенні вісцеральної чутливості та виникненні симптомів СПК. Однією з причин виникнення симптомів вважають психоемоційний стрес та порушення адаптації до нього. Метою дослідження було виявлення психологічних розладів у підлітків з СПК та оцінка ефективності корекції цих розладів. uk_UA
dc.language.iso uk en
dc.subject когнітивно-поведінкова терапія uk_UA
dc.subject підлітки uk_UA
dc.subject синдром подразненого кишечнику uk_UA
dc.subject психологічні розлади uk_UA
dc.title Оцінювання ефективності когнітивно-поведінкової терапії у підлітків з синдромом подразненого кишечнику uk_UA
dc.type Article en


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних зібраннях

Показати скорочений опис матеріалу