Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Уварова, О. О. | ua |
dc.contributor.author | Кулачинський, М. М. | ua |
dc.date.accessioned | 2021-04-01T12:07:36Z | |
dc.date.available | 2021-04-01T12:07:36Z | |
dc.date.issued | 2021 | |
dc.identifier.citation | Уварова О. О. Історичні дисципліни дистанційно: популяризація через візуалізацію / О. О. Уварова, М. М. Кулачинський // Освіта і наука у мінливому світі: проблеми та перспективи розвитку: III Міжнар. наук. конф., 26–27 березня 2021 р., м. Дніпро: матер. – Дніпро: СПД «Охотнік», 2021. – Ч. I. – C. 201–202. | uk_UA |
dc.identifier.uri | https://repo.odmu.edu.ua:443/xmlui/handle/123456789/9120 | |
dc.description.abstract | Поступове перетворення суспільства на, так зване, цифрове, в якому кожний може створювати інформацію, користуватися і обмінюватися нею, вимагає нових підходів до освітнього процесу і надає нових можливостей для цього. Інформатизація освіти, інтенсифікована змінами повсякденного життя внаслідок пандемії, створює новий простір для викладання історичних дисциплін у ЗВО. Використання сучасних технологій допомагає взаємодіяти з аудиторією під час дистанційного навчання. Утриманню контакту зі студентами вдало допомагає візуалізація історико-культурного процесу, що також слугує успішнішому сприйманню й запам’ятовуванню матеріалу. Вивченню історичних дисциплін сприяє велика кількість просвітницьких сайтів, електронних бібліотек, музейних сайтів, сторінок науковців тощо у соціальних мережах, що створює багато можливостей для візуального сприйняття історичного процесу. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | en |
dc.subject | історичні дисципліни | uk_UA |
dc.subject | інформатизація освіти | uk_UA |
dc.subject | дистанційного навчання | uk_UA |
dc.subject | візуалізація історико-культурного процесу | uk_UA |
dc.title | Історичні дисципліни дистанційно: популяризація через візуалізацію | uk_UA |
dc.type | Article | en |