Мiждисциплiнарний пiдхiд як умова ефективного формування iнформацiйно-комунiкативної компетентностi майбутнiх сiмейних лiкарiв

Show simple item record

dc.contributor.author Орду, К. С. ua
dc.contributor.author Ordu, K. S. en
dc.date.accessioned 2021-03-21T21:31:02Z
dc.date.available 2021-03-21T21:31:02Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.citation Орду К. С. Мiждисциплiнарний пiдхiд як умова ефективного формування iнформацiйно-комунiкативної компетентностi майбутнiх сiмейних лiкарiв К. С. Орду // Вплив досягнень психологічних і педагогічних наук на розвиток сучасного суспільства: міжнар. наук.-практ. конф., 12–13 березня 2021 р., м. Харків: збiрник тез. – Харків : Східноукраїнська організація «Центр педагогічних досліджень», 2021. – С.52–55. uk_UA
dc.identifier.uri https://repo.odmu.edu.ua:443/xmlui/handle/123456789/9030
dc.description.abstract У контексті дослідження з’ясовано сутність дефініцій «міждисциплінарність», «міждисциплінарний підхід» і «міждисциплінарна інтеграція». Порушено проблему викладання дисциплін «Медична інформатика» та «Українська мова (за професійним спрямуванням)». uk_UA
dc.description.abstract In the context of the study, the essence of the definitions "interdisciplinarity", "interdisciplinary approach" and "interdisciplinary integration" is clarified. The problem of teaching the disciplines "Medical Informatics" and "Ukrainian language (for professional purposes)" was raised. en
dc.language.iso uk en
dc.subject сімейний лікар uk_UA
dc.subject інформаційно-комунікативна компетентність uk_UA
dc.subject міждисциплінарна інтеграція uk_UA
dc.subject family doctor en
dc.subject information and communication competence en
dc.subject interdisciplinary integration en
dc.title Мiждисциплiнарний пiдхiд як умова ефективного формування iнформацiйно-комунiкативної компетентностi майбутнiх сiмейних лiкарiв uk_UA
dc.title.alternative Interdisciplinary approach as a condition for effective formation of information-communicative competence of future family doctors en
dc.type Article en


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account