Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Уварова, О. О. | ua |
dc.contributor.author | Сікорська, О. О. | ua |
dc.date.accessioned | 2021-02-18T12:20:30Z | |
dc.date.available | 2021-02-18T12:20:30Z | |
dc.date.issued | 2018 | |
dc.identifier.citation | Уварова О. О. Історичні дисципліни: від знань до рефлексії / О. О. Уварова, О. О. Сікорська // Гуманітарна складова у світлі сучасних освітніх парадигм: II Всеукр. наук.-практ. конф. з міжнар. участю, 19–20 квітня 2018 р., м. Харків: матер. – Харків: Видавництво НФаУ, 2018. – С. 259. | uk_UA |
dc.identifier.uri | https://repo.odmu.edu.ua:443/xmlui/handle/123456789/8842 | |
dc.description.abstract | Гуманітаризація освіти, яка покликана формувати духовність і культуру особистості студента, реалізується удосконаленням змісту гуманітарних дисциплін. Вища школа повинна готувати не просто фахівця з високою освітою, а спеціаліста з власним мисленням. Умовами для цього є поєднання науки з творчістю, виступ студента у ролі суб’єкта навчального процесу, педагогічна рефлексія як наслідок взаємодії викладача зі студентом. Методика викладання історичних дисциплін потребує оновлення згідно з реаліями часу. Викладання історії України у закладах вищої освіти почасти дублює шкільний курс, тим самим не збільшує знання та зацікавленість. Навпаки, студенти втрачають інтерес, а він є важливою передумовою позитивного ставлення до навчання та засвоєння матеріалу. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | en |
dc.subject | історичні дисципліни | uk_UA |
dc.subject | гуманітаризація освіти | uk_UA |
dc.subject | педагогічна рефлексія | uk_UA |
dc.subject | пошукові завдання | uk_UA |
dc.title | Історичні дисципліни: від знань до рефлексії | uk_UA |
dc.type | Article | en |