Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Сікорська, О. О. | ua |
dc.contributor.author | Уварова, О. О. | ua |
dc.date.accessioned | 2021-02-18T10:16:30Z | |
dc.date.available | 2021-02-18T10:16:30Z | |
dc.date.issued | 2016 | |
dc.identifier.citation | Сікорська О. О. Флешмоб і мовний дискурс – інновація освітньо-виховного процесу у ВНЗ / О. О. Сікорська, О. О. Уварова // Актуальні проблеми розвитку освіти і науки в умовах глобалізації: Всеукр. наук. конф., 4–5 грудня 2015 р., м. Дніпропетровськ: матер. – Дніпропетровськ: Роял Принт, 2016. – С. 120–121. | uk_UA |
dc.identifier.uri | https://repo.odmu.edu.ua:443/xmlui/handle/123456789/8841 | |
dc.description.abstract | Сучасна соціально-політична ситуація спонукає до переосмислення виховного процесу у вищій школі. Відхід від уніфікації і стандартизації педагогічного процесу створює попит на вироблення інноваційних підходів і форм роботи зі студентством. Викладач вищого навчального закладу завжди був не тільки користувачем, але й творцем нових педагогічних технологій і концепцій. Основним його завданням є створення нових методологічних форм організації національного виховання, цілісність якого постає у взаємозв’язку між національною культурою, мовою, наукою, освітою, вірою, традиціями, паралельно із шануванням загальнолюдських цінностей. Українознавчий світогляд людини пов’язаний з її мовною стійкістю, і навпаки – мовна стійкість засвідчує наявність українознавчого світогляду в кожного громадянина держави. Синтезуюча, інтегральна роль мови виявляється на рівні формування українознавчого світогляду через мовну стійкість підростаючого покоління. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | en |
dc.subject | флешмоб | uk_UA |
dc.subject | мовний дискурс | uk_UA |
dc.subject | інновація освітньо-виховного процесу | uk_UA |
dc.subject | ВНЗ | uk_UA |
dc.title | Флешмоб і мовний дискурс – інновація освітньо-виховного процесу у ВНЗ | uk_UA |
dc.type | Article | en |