dc.contributor.author |
Сікорська, О. О. |
ua |
dc.contributor.author |
Уварова, О. О. |
ua |
dc.date.accessioned |
2021-02-18T10:16:30Z |
|
dc.date.available |
2021-02-18T10:16:30Z |
|
dc.date.issued |
2016 |
|
dc.identifier.citation |
Сікорська О. О. Флешмоб і мовний дискурс – інновація освітньо-виховного процесу у ВНЗ / О. О. Сікорська, О. О. Уварова // Актуальні проблеми розвитку освіти і науки в умовах глобалізації: Всеукр. наук. конф., 4–5 грудня 2015 р., м. Дніпропетровськ: матер. – Дніпропетровськ: Роял Принт, 2016. – С. 120–121. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
https://repo.odmu.edu.ua:443/xmlui/handle/123456789/8841 |
|
dc.description.abstract |
Сучасна соціально-політична ситуація спонукає до переосмислення виховного процесу у вищій школі. Відхід від уніфікації і стандартизації педагогічного процесу створює попит на вироблення інноваційних підходів і форм роботи зі студентством. Викладач вищого навчального закладу завжди був не тільки користувачем, але й творцем нових педагогічних технологій і концепцій. Основним його завданням є створення нових методологічних форм організації національного виховання, цілісність якого постає у взаємозв’язку між національною культурою, мовою, наукою, освітою, вірою, традиціями, паралельно із шануванням загальнолюдських цінностей. Українознавчий світогляд людини пов’язаний з її мовною стійкістю, і навпаки – мовна стійкість засвідчує наявність українознавчого світогляду в кожного громадянина держави. Синтезуюча, інтегральна роль мови виявляється на рівні формування українознавчого світогляду через мовну стійкість підростаючого покоління. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk |
en |
dc.subject |
флешмоб |
uk_UA |
dc.subject |
мовний дискурс |
uk_UA |
dc.subject |
інновація освітньо-виховного процесу |
uk_UA |
dc.subject |
ВНЗ |
uk_UA |
dc.title |
Флешмоб і мовний дискурс – інновація освітньо-виховного процесу у ВНЗ |
uk_UA |
dc.type |
Article |
en |