Abstract:
Сучасна соціально-політична ситуація спонукає до переосмислення виховного процесу у вищій школі. Відхід від уніфікації і стандартизації педагогічного процесу створює попит на вироблення інноваційних підходів і форм роботи зі студентством. Викладач вищого навчального закладу завжди був не тільки користувачем, але й творцем нових педагогічних технологій і концепцій. Основним його завданням є створення нових методологічних форм організації національного виховання, цілісність якого постає у взаємозв’язку між національною культурою, мовою, наукою, освітою, вірою, традиціями, паралельно із шануванням загальнолюдських цінностей. Українознавчий світогляд людини пов’язаний з її мовною стійкістю, і навпаки – мовна стійкість засвідчує наявність українознавчого світогляду в кожного громадянина держави. Синтезуюча, інтегральна роль мови виявляється на рівні формування українознавчого світогляду через мовну стійкість підростаючого покоління.