Гуманітарні дисципліни у медичному ВНЗ: особистісний, практичний та виховний аспекти

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Уварова, О. О. ua
dc.date.accessioned 2021-02-18T09:14:03Z
dc.date.available 2021-02-18T09:14:03Z
dc.date.issued 2018
dc.identifier.citation Уварова О. О. Гуманітарні дисципліни у медичному ВНЗ: особистісний, практичний та виховний аспекти / О. О. Уваров // Освіта і наука в умовах глобальних трансформацій: II Всеукр. наук. конф., 26–27 жовтня 2018 р., м. Дніпро: матер. – Дніпро: СПД «Охотнік», 2018. – Ч. І. – С. 82–83. uk_UA
dc.identifier.uri https://repo.odmu.edu.ua:443/xmlui/handle/123456789/8838
dc.description.abstract Студент-медик є не тільки майбутнім фахівцем у своїй галузі, не тільки людиною, яка здобуває професію для подальшої можливості забезпечувати своє існування, а є ще й частиною суспільства і носієм пам’яті свого народу та людства взагалі. Вивчення гуманітарних дисциплін не є тільки доповненням до отримання освіти, а є ще й внеском у майбутнє нації. Фахові дисципліни створюють професіонала, гуманітарні – людину. На важливість гуманітарних дисциплін у медичній освіті наголошують не тільки самі гуманітарії, але й фахівці-медики. Прикладом цього є проведення у жовтні 2017 р. у м. Пальма де Майорка (Іспанія) першого міжнародного симпозіуму «The Doctor as a Humanist». Ключовим питанням заходу стало: «Чи можуть гуманітарні науки змінити медицину XXI століття?» Учасники сформулювали ідею, що пацієнти потребують лікарської мудрості, мудрість ж бере початок від інтеграції гуманітарних наук у медицину. uk_UA
dc.language.iso uk en
dc.subject гуманітарні дисципліни uk_UA
dc.subject медичний ВНЗ uk_UA
dc.subject студент-медик uk_UA
dc.subject міждисциплінарні навчальні курси uk_UA
dc.title Гуманітарні дисципліни у медичному ВНЗ: особистісний, практичний та виховний аспекти uk_UA
dc.type Article en


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних зібраннях

Показати скорочений опис матеріалу