dc.contributor.author |
Уварова, О. О. |
ua |
dc.date.accessioned |
2021-02-18T09:14:03Z |
|
dc.date.available |
2021-02-18T09:14:03Z |
|
dc.date.issued |
2018 |
|
dc.identifier.citation |
Уварова О. О. Гуманітарні дисципліни у медичному ВНЗ: особистісний, практичний та виховний аспекти / О. О. Уваров // Освіта і наука в умовах глобальних трансформацій: II Всеукр. наук. конф., 26–27 жовтня 2018 р., м. Дніпро: матер. – Дніпро: СПД «Охотнік», 2018. – Ч. І. – С. 82–83. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
https://repo.odmu.edu.ua:443/xmlui/handle/123456789/8838 |
|
dc.description.abstract |
Студент-медик є не тільки майбутнім фахівцем у своїй галузі, не тільки людиною, яка здобуває професію для подальшої можливості забезпечувати своє існування, а є ще й частиною суспільства і носієм пам’яті свого народу та людства взагалі. Вивчення гуманітарних дисциплін не є тільки доповненням до отримання освіти, а є ще й внеском у майбутнє нації. Фахові дисципліни створюють професіонала, гуманітарні – людину. На важливість гуманітарних дисциплін у медичній освіті наголошують не тільки самі гуманітарії, але й фахівці-медики. Прикладом цього є проведення у жовтні 2017 р. у м. Пальма де Майорка (Іспанія) першого міжнародного симпозіуму «The Doctor as a Humanist». Ключовим питанням заходу стало: «Чи можуть гуманітарні науки змінити медицину XXI століття?» Учасники сформулювали ідею, що
пацієнти потребують лікарської мудрості, мудрість ж бере початок від інтеграції гуманітарних наук у медицину. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk |
en |
dc.subject |
гуманітарні дисципліни |
uk_UA |
dc.subject |
медичний ВНЗ |
uk_UA |
dc.subject |
студент-медик |
uk_UA |
dc.subject |
міждисциплінарні навчальні курси |
uk_UA |
dc.title |
Гуманітарні дисципліни у медичному ВНЗ: особистісний, практичний та виховний аспекти |
uk_UA |
dc.type |
Article |
en |