Abstract:
Системно-ціннісний підхід у процесі підготовки студентів-медиків виступає як комплекс цілеспрямованих медико-педагогічних компонентів та індивідуально-професійної зацікавленості студентів вищої медичної школи, яка, реалізуючись у рамках навчально-виховного процесу, сприяє формуванню особистості майбутнього лікаря шляхом розвитку культурно-морального, естетичного, етичного потенціалу студентів. Робота медичних навчальних закладів у напрямку розвитку волонтерського руху створить умови для виховання у студентів-медиків співчуття і прагнення до безкорисної допомоги, що в подальшому буде сприяти формуванню їх громадянської позиції. Волонтерська діяльність надасть студентам-медикам можливість виконувати роботу, яка їм подобається і є частиною подальшої професійної діяльності, а також отримати досвід соціальної роботи, пройти школу життя і сформувати гуманні, духовні цінності.