Abstract:
Розмірковуючи над значенням історичних дисциплін у підготовці медичних фахівців, важливо виходити з двох позицій: 1) яку практичну спрямованість вони мають для фахової спеціальності; 2) яку роль відіграють у виховному процесі. Вивчення історичних дисциплін є внеском у майбутнє нації: формується уявлення про загальнолюдські культурні цінності, закладаються моральні категорії, розкриваються національні пріоритети, стимулюється мислення. Багаторічне спілкування зі студентами медичного та фармацевтичного профілю в Одеському національному медичному університеті наводить на думку про необхідність все більшого використання міжпредметних зв’язків, бо знайомі зі школи дисципліни їх не зацікавлюють. Або ж потребує оновлення методика викладання звичних курсів гуманітарного профілю. У сучасному інформаційному суспільстві отримання необхідних відомостей можливе за секунди у пошукових системах. Тому необхідно сформувати у студента систему мислення, навчити методам наукового дослідження, розвинути навички виступу перед аудиторією, розширити словниковий запас. Постає потреба у підготовці професіоналів не тільки обізнаних, але й різнобічних у своєму інтелектуальному розвитку.