Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Орду, К. С. | ua |
dc.contributor.author | Ordu, K. S. | en |
dc.date.accessioned | 2021-02-15T05:43:43Z | |
dc.date.available | 2021-02-15T05:43:43Z | |
dc.date.issued | 2019 | |
dc.identifier.citation | Орду К. С. Теоретичний аналіз поняття «педагогічні умови» в аспекті формування інформаційно-комунікативної компетентності майбутніх сімейних лікарів / К. С. Орду // Тенденції розвитку психології та педагогіки: міжнар. наук.-практ. конф., 1–2 листопада 2019 р., м. Київ: матер. – Київ: ГО «Київська наукова організація педагогіки та психології», 2019. – Ч. 2. – С. 38–42. | uk_UA |
dc.identifier.uri | https://repo.odmu.edu.ua:443/xmlui/handle/123456789/8801 | |
dc.description.abstract | На основі вищесказаного, педагогічними умовами формування інформаційно-комунікативної компетентності майбутніх сімейних лікарів будемо вважати: 1. Встановлення оптимальних умов для формування мотивації у студентів щодо оволодіння інформаційно-комунікативною компетентністю. 2. Удосконалення навчально-методичного забезпечення з формування інформаційно-комунікативної компетентності майбутніх сімейних лікарів засобом упровадження авторського спецкурсу. 3. Моделювання змісту занять, які імітують ситуації застосування електронної системи охорони здоров’я eHealth та TeleHealth (телемедицина). Перспектива подальших розвідок у даному напрямку вбачається в обґрунтуванні та апробації кожної педагогічної умови. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | en |
dc.subject | сімейний лікар | uk_UA |
dc.subject | інформаційно-комунікативна компетентність | uk_UA |
dc.subject | family doctor | en |
dc.subject | information and communication competencе | en |
dc.title | Теоретичний аналіз поняття «педагогічні умови» в аспекті формування інформаційно-комунікативної компетентності майбутніх сімейних лікарів | uk_UA |
dc.title.alternative | Theoretical analysis of concept "pedagogical terms" is in aspect of forming of informatively-communicative competence of future domestic doctors | en |
dc.type | Article | en |