dc.contributor.author |
Орду, К. С. |
ua |
dc.contributor.author |
Ordu, K. S. |
en |
dc.date.accessioned |
2021-02-15T05:43:43Z |
|
dc.date.available |
2021-02-15T05:43:43Z |
|
dc.date.issued |
2019 |
|
dc.identifier.citation |
Орду К. С. Теоретичний аналіз поняття «педагогічні умови» в аспекті формування інформаційно-комунікативної компетентності майбутніх сімейних лікарів / К. С. Орду // Тенденції розвитку психології та педагогіки: міжнар. наук.-практ. конф., 1–2 листопада 2019 р., м. Київ: матер. – Київ: ГО «Київська наукова організація педагогіки та психології», 2019. – Ч. 2. – С. 38–42. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
https://repo.odmu.edu.ua:443/xmlui/handle/123456789/8801 |
|
dc.description.abstract |
На основі вищесказаного, педагогічними умовами формування інформаційно-комунікативної компетентності майбутніх сімейних лікарів будемо вважати: 1. Встановлення оптимальних умов для формування мотивації у студентів щодо оволодіння інформаційно-комунікативною компетентністю. 2. Удосконалення навчально-методичного забезпечення з формування інформаційно-комунікативної компетентності майбутніх сімейних лікарів засобом упровадження авторського спецкурсу. 3. Моделювання змісту занять, які імітують ситуації застосування електронної системи охорони здоров’я eHealth та TeleHealth (телемедицина). Перспектива подальших розвідок у даному напрямку вбачається в обґрунтуванні та апробації кожної педагогічної умови. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk |
en |
dc.subject |
сімейний лікар |
uk_UA |
dc.subject |
інформаційно-комунікативна компетентність |
uk_UA |
dc.subject |
family doctor |
en |
dc.subject |
information and communication competencе |
en |
dc.title |
Теоретичний аналіз поняття «педагогічні умови» в аспекті формування інформаційно-комунікативної компетентності майбутніх сімейних лікарів |
uk_UA |
dc.title.alternative |
Theoretical analysis of concept "pedagogical terms" is in aspect of forming of informatively-communicative competence of future domestic doctors |
en |
dc.type |
Article |
en |