dc.contributor.author |
Фізор, Н. С. |
ua |
dc.contributor.author |
Образенко, М. С. |
ua |
dc.contributor.author |
Бєглая, В. С. |
ua |
dc.date.accessioned |
2021-02-02T06:42:14Z |
|
dc.date.available |
2021-02-02T06:42:14Z |
|
dc.date.issued |
2016 |
|
dc.identifier.citation |
Фізор Н. С. Досвід організації самостійної роботи студентів та оцінка її ефективності / Н. С. Фізор, М. С. Образенко, В. С. Бєглая // Здобутки клінічної та експериментальної медицини: підсумкова LIX наук.-практ. конф., 15 червня 2016 р., Тернопіль: матер. – Тернопіль: ТДМУ «Укрмедкнига», 2016. – С. 200–201. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
https://repo.odmu.edu.ua:443/xmlui/handle/123456789/8712 |
|
dc.description.abstract |
Сучасний навчальний процес складається не лише з аудиторних занять він охоплює і самостійну роботу студентів. Суттєвою проблемою визначення якості підготовки фахівців є об’єктивне оцінювання результатів навчання. Однією з найважливіших умов ефективності самостійної роботи студентів є її контроль. Під час проведення практичних занять ми застосовуємо різноманітні методи контролю – це способи діяльності викладача і студентів, у ході яких виявляються якість засвоєння навчального матеріалу та оволодіння студентами необхідними знаннями, уміннями і навичками. Викладач вибирає метод контролю у відповідності зі змістом, формою, видом контролю. Усне опитування дозволяє оцінити знання студента, вміння логічно будувати відповідь. Письмове опитування дозволяє об’єктивно оцінити відповіді студентів, заощадити час викладача у процесі аудиторних занять, зберегти об’єктивний характер оцінювання, тому що викладач не враховує індивідуальні особливості студентів. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk |
en |
dc.subject |
самостійна робота студентів |
uk_UA |
dc.subject |
об’єктивне оцінювання результатів навчання |
uk_UA |
dc.subject |
практичні заняття |
uk_UA |
dc.subject |
метод контролю |
uk_UA |
dc.title |
Досвід організації самостійної роботи студентів та оцінка її ефективності |
uk_UA |
dc.type |
Article |
en |