Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Фізор, Н. С. | ua |
dc.contributor.author | Образенко, М. С. | ua |
dc.contributor.author | Бєглая, В. С. | ua |
dc.date.accessioned | 2021-01-29T07:17:20Z | |
dc.date.available | 2021-01-29T07:17:20Z | |
dc.date.issued | 2016 | |
dc.identifier.citation | Фізор Н. С. Керування процесом навчання / Н. С. Фізор, М. С. Образенко, В. С. Бєглая // Актуальні питання якості медичної освіти (з дистанційним під’єднанням ВМ(Ф)НЗ України за допомогою відеоконференц-зв’язку): XIII Всеукр. наук.-практ. конф. з міжнар. участю, 12–13 трав. 2016 р., Тернопіль: матер. – Тернопіль: ТДМУ, 2016 – Т. 2. – С. 57. | uk_UA |
dc.identifier.uri | https://repo.odmu.edu.ua:443/xmlui/handle/123456789/8693 | |
dc.description.abstract | Керованим можна вважати таке навчання, при якому контролюється кожний крок кожного студента, коли викладач неперервно одержує інформацію, як кожен студент на кожному етапі заняття засвоює знання або оволодіває вміннями і навичками. Система моніторингу студентів за допомогою тестування дозволяє організувати збір, обробку та зберігання інформації про хід навчального процесу, а також надає можливість впливати на цей процес водночас, як збоку викладачів так і збоку студентів. Індивідуальне тестування здійснюється на кожному практичному занятті. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | en |
dc.subject | процес навчання | uk_UA |
dc.subject | система моніторингу студентів | uk_UA |
dc.subject | тестування | uk_UA |
dc.subject | зберігання інформації | uk_UA |
dc.title | Керування процесом навчання | uk_UA |
dc.type | Article | en |