dc.contributor.author |
Фізор, Н. С. |
ua |
dc.contributor.author |
Образенко, М. С. |
ua |
dc.contributor.author |
Бєглая, В. С. |
ua |
dc.date.accessioned |
2021-01-29T07:17:20Z |
|
dc.date.available |
2021-01-29T07:17:20Z |
|
dc.date.issued |
2016 |
|
dc.identifier.citation |
Фізор Н. С. Керування процесом навчання / Н. С. Фізор, М. С. Образенко, В. С. Бєглая // Актуальні питання якості медичної освіти (з дистанційним під’єднанням ВМ(Ф)НЗ України за допомогою відеоконференц-зв’язку): XIII Всеукр. наук.-практ. конф. з міжнар. участю, 12–13 трав. 2016 р., Тернопіль: матер. – Тернопіль: ТДМУ, 2016 – Т. 2. – С. 57. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
https://repo.odmu.edu.ua:443/xmlui/handle/123456789/8693 |
|
dc.description.abstract |
Керованим можна вважати таке навчання, при якому контролюється кожний крок кожного студента, коли викладач неперервно одержує інформацію, як кожен студент на кожному етапі заняття засвоює знання або оволодіває вміннями і навичками. Система моніторингу студентів за допомогою тестування дозволяє організувати збір, обробку та
зберігання інформації про хід навчального процесу, а також надає можливість впливати на цей процес водночас, як збоку викладачів так і збоку студентів. Індивідуальне тестування здійснюється на кожному практичному занятті. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk |
en |
dc.subject |
процес навчання |
uk_UA |
dc.subject |
система моніторингу студентів |
uk_UA |
dc.subject |
тестування |
uk_UA |
dc.subject |
зберігання інформації |
uk_UA |
dc.title |
Керування процесом навчання |
uk_UA |
dc.type |
Article |
en |