Abstract:
Становлення постіндустріального суспільства характеризується системними трансформаційними процесами, які принципово змінюють погляд на відносини в системах «людина – світ» і «освітня сфера – особистість – професійна сфера» . В основу корінних змін всіх соціальних рівнів покладена людино центристську модель – людиномірність, у якій йде переоцінка ролі особистості, розширення простору свободи вибору себе і власного життя, і «переорієнтація на методологію особистісно-орієнтованого навчання, а саме: на синергетичну парадигму – є природним результатом тих змін, що відбуваються як в Україні, так і в усьому світі». Психологічний супровід професійної освіти, особливо медичної, є чинником успішного проходження періоду первинної професіоналізації, який забезпечує гармонійної розвиток усіх сфер особистості майбутнього професіоналу, знижує рівень психоемоційної перевтоми студентів під час зростання навчального навантаження, та є обов’язковим компонентом
стимулювання саморозвитку особистості ювеналів.