dc.identifier.citation |
Головчук В. Т. Гуманітаризація освіти у вищій школі: системний аспект / В. Т. Головчук, Ю. Є. Кокоріна, Д. М. Ляшенко // Досягнення і перспективи впровадження кредитно-модульної системи організації навчального процесу у вищих медичних (фармацевтичному) навчальних закладах України: Всеукр. навч.-наук. конф. з міжнародною участю, 15–16 травня 2014 р, м. Тернопіль: матер. – Тернопіль: ТДМУ «Укрмедкнига», 2014. – Ч. 2. – С. 602–603. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
Освіта на сучасному етапі суспільного розвитку приковує до себе пильну увагу. На порядку денному гостро стоїть питання про формування нової моделі освіти, реалізація якої могла б забезпечити перехід до нового типу соціального розвитку і надати йому нових якостей. Проблема становлення освіти, яка орієнтується на особистість і має прийти на зміну сучасній техноцентристськи орієнтованої системи освіти, являє собою одну з найбільш гострих суспільних проблем. Актуальність цієї теми пов’язана, на наш погляд, з необхідністю гуманізації та гуманітаризації сучасної вищої освіти, оскільки саме гуманітарний дискурс дає суб’єкту можливість пізнання і прийняття світу, тому що спрямований на розкриття різноманітних поглядів і точок зору на проблему, причому взаємодоповнення різних суб’єктивних думок виявляється «вирішальною умовою і способом її справжнього осягнення». Сьогодні уся спільнота може спостерігати глобальні зміни в протіканні суспільних та культурноцивілізаційних процесів, зокрема здійснюється перехід до нових науково-інформаційних технологій (дистанційна освіта, інтерактивні технології, інтернет-освіта тощо). У такій ситуації рівень розвитку особистості, здатної до самоосвіти, інновацій, самовдосконалення, стає першочерговим завданням системи виховання та освіти, оскільки у сучасному світі, який постійно змінюється, рівень інноваційних можливостей людини визначає конкурентоспроможність спеціаліста у будь-якої галузі. |
uk_UA |