dc.contributor.author |
Муратова, Т. М. |
|
dc.contributor.author |
Стоянов, О. М. |
|
dc.contributor.author |
Добровольський, В. В. |
|
dc.contributor.author |
Солодовнікова, Ю. О. |
|
dc.date.accessioned |
2020-12-30T07:33:47Z |
|
dc.date.available |
2020-12-30T07:33:47Z |
|
dc.date.issued |
2015 |
|
dc.identifier.citation |
Інформаційно-комунікаційні технології в самостійній роботі студентів під час викладання неврології / Т. М. Муратова, О. М. Стоянов, В. В. Добровольський. Ю. О. Солодовнікова // Матеріали Всеукраїнської науково-практичної Інтернет-конференції. Інноваційні технології у контексті іншомовної підготовки фахівця, 2 квіт. 2015, Полтава. Полтава: ПолтНТУ, 2015. С. 106–109. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
https://repo.odmu.edu.ua:443/xmlui/handle/123456789/8514 |
|
dc.description.abstract |
Проблема використання технічних засобів навчання під час СРС
досить серйозно для студентів першого – четвертого курсів, і як показує
практика тільки 15-20% студентів якісно використовують методику СРС, що
значно понижує якість опанування учбового матеріалу. Це пов‘язано не тільки з
невмінням розподіляти свій час, але й з недостатніми навичками роботи з
комп‘ютерною, мультимедійною апаратурою, яка дозволяє надати студентам
доступ до теоретичних матеріалів, тренажерів для набуття досвіду діяльності та
мислення лікаря, встановлювати комунікації з викладачем і між собою, сприяє
зацікавленості у навчанні. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk |
uk_UA |
dc.title |
Інформаційно-комунікаційні технології в самостійній роботі студентів під час викладання неврології |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |