Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Величко, В. І. | ua |
dc.contributor.author | Нахашова, В. Є. | ua |
dc.contributor.author | Данильчук, Г. О. | ua |
dc.contributor.author | Венгер, Я. І. | ua |
dc.date.accessioned | 2020-12-22T07:46:51Z | |
dc.date.available | 2020-12-22T07:46:51Z | |
dc.date.issued | 2017 | |
dc.identifier.citation | Сучасні психолого-педагогічні проблеми освіти лікарів-інтернів / В. І. Величко, В. Є. Нахашова, Г. О. Данильчук, Я. І. Венгер // Сучасні підходи до вищої медичної освіти в Україні (з дистанційним під’єднанням ВМ(Ф)НЗ України за допомогою відеоконференц-зв’язку): XIV Всеукр. наук.-практ. конф. з міжнар. участю, присвяченої 60-річчю ТДМУ, 18–19 трав. 2017 р., Тернопіль: матер. – Тернопіль: ТДМУ, 2017. – Т. 2. – С. 209–210. | uk_UA |
dc.identifier.uri | https://repo.odmu.edu.ua:443/xmlui/handle/123456789/8471 | |
dc.description.abstract | Реалізація знань, компетенцій та навичок лікаря-інтерна є головною метою підготовки лікаря на етапі навчання в інтернатурі. Освітні стандарти нового покоління проходять етап глобалізації, де вирішальну роль у накопиченні знань та формування навичок відведено інформаційним технологіям. Однак все більше привертає увагу педагогіки дисонанс між швидкістю надання інформації за допомогою сучасних технологій та можливістю прийняття та синтезу нової інформації молодими лікарями. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | en |
dc.subject | лікарі-інтерни | uk_UA |
dc.subject | психолого-педагогічні проблеми освіти | uk_UA |
dc.subject | інформаційні технології | uk_UA |
dc.subject | самореалізація молодих спеціалістів | uk_UA |
dc.title | Сучасні психолого-педагогічні проблеми освіти лікарів-інтернів | uk_UA |
dc.type | Article | en |