Сучасні психолого-педагогічні проблеми освіти лікарів-інтернів

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Величко, В. І. ua
dc.contributor.author Нахашова, В. Є. ua
dc.contributor.author Данильчук, Г. О. ua
dc.contributor.author Венгер, Я. І. ua
dc.date.accessioned 2020-12-22T07:46:51Z
dc.date.available 2020-12-22T07:46:51Z
dc.date.issued 2017
dc.identifier.citation Сучасні психолого-педагогічні проблеми освіти лікарів-інтернів / В. І. Величко, В. Є. Нахашова, Г. О. Данильчук, Я. І. Венгер // Сучасні підходи до вищої медичної освіти в Україні (з дистанційним під’єднанням ВМ(Ф)НЗ України за допомогою відеоконференц-зв’язку): XIV Всеукр. наук.-практ. конф. з міжнар. участю, присвяченої 60-річчю ТДМУ, 18–19 трав. 2017 р., Тернопіль: матер. – Тернопіль: ТДМУ, 2017. – Т. 2. – С. 209–210. uk_UA
dc.identifier.uri https://repo.odmu.edu.ua:443/xmlui/handle/123456789/8471
dc.description.abstract Реалізація знань, компетенцій та навичок лікаря-інтерна є головною метою підготовки лікаря на етапі навчання в інтернатурі. Освітні стандарти нового покоління проходять етап глобалізації, де вирішальну роль у накопиченні знань та формування навичок відведено інформаційним технологіям. Однак все більше привертає увагу педагогіки дисонанс між швидкістю надання інформації за допомогою сучасних технологій та можливістю прийняття та синтезу нової інформації молодими лікарями. uk_UA
dc.language.iso uk en
dc.subject лікарі-інтерни uk_UA
dc.subject психолого-педагогічні проблеми освіти uk_UA
dc.subject інформаційні технології uk_UA
dc.subject самореалізація молодих спеціалістів uk_UA
dc.title Сучасні психолого-педагогічні проблеми освіти лікарів-інтернів uk_UA
dc.type Article en


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних зібраннях

Показати скорочений опис матеріалу