Проблема вивчення самооцінки студентів у сучасній науковій парадигмі

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Асєєва, Ю. О. ua
dc.contributor.author Чабан, Г. М. ua
dc.date.accessioned 2020-11-30T06:56:10Z
dc.date.available 2020-11-30T06:56:10Z
dc.date.issued 2019
dc.identifier.citation Асєєва Ю. О. Проблема вивчення самооцінки студентів у сучасній науковій парадигмі / Ю. О. Асєєва, Г. М. Чабан // Бъдещето въпроси от света на науката – 2019: XV мiжнар. наук.-практ. конференцiя: матер. – 2019. – Т. 11. – С. 57–62. uk_UA
dc.identifier.uri https://repo.odmu.edu.ua:443/xmlui/handle/123456789/8332
dc.description.abstract Самооцінка є центральною ланкою довільної саморегуляції, визначає напрямок і рівень активності людини, її ставлення до світу, до людей, до самої себе. Самооцінка являє собою складний за психологічною природою феномен. Маючи великий вплив на формування особистості, питання самооцінки приваблює багато дослідників. Численні підходи до вивчення самооцінки дають суперечливі результати. Аналіз сучасної літератури з педагогічної психології показує, що поряд з великою кількістю робіт, які присвячені вивченню індивідуально-психологічних особливостей студентів, лише невелика кількість з них присвячена дослідженню самооцінки студента, як ставлення до себе та прояву себе у навчальному процесі вишу. Самооцінку студента в значній мірі визначає успішність процесу його адаптації, як на етапі прийняття ним соціальної ролі студента, так і на етапі прийняття професійної ролі. Важливим моментом щодо професійної адаптації особистості студента, є професійне самовизначення студента. uk_UA
dc.language.iso uk en
dc.subject самооцінка студентів uk_UA
dc.subject сучасна наукова парадигма uk_UA
dc.subject рівень активності людини uk_UA
dc.subject інтеракціоніська орієнтація uk_UA
dc.title Проблема вивчення самооцінки студентів у сучасній науковій парадигмі uk_UA
dc.type Article en


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних зібраннях

Показати скорочений опис матеріалу