Abstract:
Самооцінка є центральною ланкою довільної саморегуляції, визначає напрямок і рівень активності людини, її ставлення до світу, до людей, до самої себе. Самооцінка являє собою складний за психологічною природою феномен. Маючи великий вплив на формування особистості, питання самооцінки приваблює багато дослідників. Численні підходи до вивчення самооцінки дають суперечливі результати. Аналіз сучасної літератури з педагогічної психології показує, що поряд з великою кількістю робіт, які присвячені вивченню індивідуально-психологічних особливостей студентів, лише невелика кількість з них присвячена дослідженню самооцінки студента, як ставлення до
себе та прояву себе у навчальному процесі вишу. Самооцінку студента в значній мірі визначає успішність процесу його адаптації, як на етапі прийняття ним соціальної ролі студента, так і на етапі прийняття професійної ролі. Важливим моментом щодо професійної адаптації особистості студента, є професійне самовизначення студента.